Norsktalande kundservice sökes i Göteborg inför högsäsong

Norsktalande kundservice sökes i Göteborg inför högsäsong

Arbetsbeskrivning

Kundservicepersonal som kan norska sökes till ledande e-handel i Göteborg!

Nu är det dags att hjälpa en av landets ledande e-handlare att rusta för tomtens ankomst, många klappar ska skickas och frågorna från kunderna ökar i takt med att vi närmar oss årets mest fartfyllda och roliga period - julen!

Du kommer att ingå i ett team med 22 grymma kollegor som servar företagets kunder med produktfrågor om färg och funktion, beställningshjälp, reklamationshjälp med mera.

Dina kollegor i teamet har olika erfarenheter från liv och arbetsliv men har samtidigt sak gemensamt; Alla har jobbat med service gentemot kund på ett eller annat sätt.

Du kommer ingå i ett serviceteam med stort målfokus och ett lösningsorienterat förhållningssätt.
För att trivas är det viktigt att du har liknande erfarenhet och är driven, älskar att nå uppsatta mål och är en stark team player.

Kundkontakten sker via telefon, email, chatt och sociala medier på norska, i vissa fall kan engelska behövas.

Vi söker dig som vill jobba heltid och på plats i Göteborg. Vi erbjuder en spännande tjänst med hög utvecklingstakt och fina karriärmöjligheter för rätt person. Förutom härliga kollegor och trivsam arbetsmiljö så har du fri tillgång till ett fullutrustat gym på kontoret.
Du erbjuds lön enligt kollektivavtal och placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city samt bussförbindelser.

Egenskaper vi söker är: Lösningsfokuserad
Kan kommunicera flytande på norska i tal och skrift
En god samarbetsförmåga.
Gärna erfarenhet från kundservice eller liknande roller tidigare
Mer om tjänsten:
- Start: 17/10 eller 31/10
- Omfattning: Heltid (40 timmar per vecka). Visstidsanställning fram till 31/12-2022 med chans till förlängning. Arbetet utförs i kunds lokaler i Göteborg
- Arbetstider: Måndag-fredag 08:00-17:00, eventuellt finns möjlighet att arbeta 1-2 söndagar per månad mellan 08:00-17:00.
- Bifogas i ansökan: CV och personligt brev
-Sista ansökan: Senast 2022-10-24, tjänsten tillsätts löpand

Är det dig vi söker? Ansök då snarast eftersom tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag!

Som en del i rekryteringsprocessen genomförs tester, referenstagning och bakgrundskontroll

Rekryteringsprocessen
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!

På grund av GDPR tar vi ej emot ansökningar via mail, utan du måste ansökan via vårt rekryteringssystem. Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Elin Nilsson på elin.nilsson@barona.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på  http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SE Barona Professionals AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 oktober 2022
  • Ansök senast: 24 november 2022

Liknande jobb


Technical Support Specialist

Technical Support Specialist

17 juni 2024