Norsktalande kundservicemedarbetare

Norsktalande kundservicemedarbetare

Arbetsbeskrivning

Om företaget
LUSINI Scandinavia AB är ett skandinaviskt dotterbolag som tillhör LUSINI-Group, en europeisk koncern som sedan 1987 säljer utrustning till hotell- och restaurangbranschen via e-handel och med hjälp av utesäljare i Europa. Huvudkontoret ligger i södra Tyskland och våra huvudmarknader finns i Frankrike, Schweiz, Österrike, Italien, Belgien, Nederländerna, Kroatien, Spanien, Portugal, Sverige, Norge och Danmark. Från kontoret i Malmö drivs försäljningen, utöver Sverige; i Norge, Danmark och Nederländerna.
Läs gärna mer på: https://www.lusini.com/sv-se/
Om rollen
Brinner du för kundservice och pratar norska? Nu kan du få vara med och bidra hotell- och restaurangvärlden i Norge med nya idéer!
Som kundservicemedarbetare är du en del av det skandinaviska teamet och arbetar mot den norska marknaden. Teamet i Malmö består av 7 kundservicemedarbetare som arbetar mot den svenska, norska, danska och nederländska marknaden. Du rapporterar till Kundservice- och Försäljningschefen i Malmö och kommer hantera kunder inom såväl B2B- som B2C-segmentet. Arbetet innefattar att svara på email, chat och telefonsamtal från kunder samt utgående samtal i kundvårdande syfte. Mer ingående innebär tjänsten:
- Ta emot, behandla och följa upp inkommande ordrar
- Behandla reklamationer och returer
- Produktrådgivning
- Faktura- och kredithantering
- Försäljningsaktiviteter via kundservice som tex. utskick av kataloger, bonusprogram
- Supportera företagets säljare
Om dig
Vi söker dig som har kännedom, intresse och engagemang för gastronomi och e-handel. För att vara framgångsrik i rollen är du positiv, ambitiös, noggrann och strukturerad. Du uppvisar ett stort engagemang för dina kunder och tycker det är roligt att ställas inför uppgifter där du får tänka till lite extra. Du trivs i en självständig roll och är duktig på att skapa goda relationer såväl externt som internt. Utöver detta krävs:
- Mycket goda kunskaper i norska
- Goda kunskaper i Officepaketet
Vi ser gärna att du även har:
- Erfarenhet av kundservice, försäljning och administration
Övrig information
Start: Omgående enligt överenskommelse
Plats: Centrala Malmö
Omfattning: 85 %. Möjlighet att arbeta heltid finns om du har intresse för outbound försäljning
Arbetstider: mån-fre, kontorstider. Möjlighet att arbeta hemifrån vid behov
Lön: Enligt överenskommelse
Bakgrundskontroll kommer genomföras på de kandidater som går vidare i processen.
Om du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila ansvarig rekryterare Lina Johansson på lina.johansson@emploid.se. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundtjänstmedarbetare, kundservicemedarbetare, kundservice, CSR, norska, service, restaurang, gastronomi, rekrytering, Malmö, Lund, Helsingborg, Trelleborg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: EMPLOID
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 september 2023
  • Ansök senast: 8 oktober 2023

Postadress

Jungmansgatan 12
MALMÖ, 21111

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024