Norsktalande kundservicemedarbetare för kortare uppdrag!

Norsktalande kundservicemedarbetare för kortare uppdrag!

Arbetsbeskrivning

Har du ett intresse för service samt talar och skriver flytande på norska? Just nu söker vi i vår kunds räkning en kundservicemedarbetare inom retail.

Som medarbetare i det här kundserviceteamet kommer du tillsammans med dina kollegor ansvara för kommunikation med slutkunder inom retail. Du för löpande dialog med kunderna och hanterar ärenden kopplade till deras order och leverans, lagersaldo på produkter, reklamationer, kampanjer, betalningar, kreditering av fakturor och allt som kan tänkas däremellan.
Kommunikationen med kunderna kommer att ske via telefon, chatt, mejl, sociala medier och ärendehanteringssystem.

Kvalifikationer
- Talar och skriver flytande norska
- Goda IT-kunskaper och erfarenhet av digitala kommunikationskanaler
- Ett par års erfarenhet av kundservice

Som person ser vi gärna att du visar stort engagemang för dina ansvarområden och teamets gemensamma mål. Du är en klippa på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är ledande i din roll som kundservicemedarbetare.

Övrig information:
Denna rekryteringsprocess är inom ramen för Baronas bemanningsverksamhet. Fast lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal. Tjänsten är på heltid och tillträds omgående. Mer information om företaget ges vid telefonavstämning/intervju. 

Anställningsform:
Konsultuppdrag 1 månad med chans till förlängning.

Start:
Enligt överenskommelse

Placering:
Örebro (Distansarbete)

Arbetstider:
Varierande arbetstider, kundservice bemannas vardagar mellan 8–22 samt söndagar 18–22.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Emelie Holmström Jahncke, emelie.holmstrom.jahncke@barona.se

Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 februari 2022
  • Ansök senast: 22 februari 2022

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024