Norsktalande kundservicemedarbetare sökes

Norsktalande kundservicemedarbetare sökes

Arbetsbeskrivning

BNP Paribas Cardif utvecklar och tillhandahåller personriskförsäkringar på den nordiska marknaden via banker, finans- och försäkringsbolag. BNP Paribas Cardif är specialiserade på låneskyddsprodukter. Genom förståelse för våra samarbetspartners kärnaffär och behov kan BNP Paribas Cardif erbjuda skräddarsydda försäkringslösningar.
Nu söker vi en medarbetare till vår norska kundservice på vårt huvudkontor i Göteborg.
Du kommer att arbeta mot vår norska marknad och ha daglig kontakt med kunder och samarbetspartner. Du kommer att vara en del av ett härligt gäng och jobba tillsammans med de andra medarbetarna på både den svenska och danska kundservicen.
Arbetsuppgifter:
Besvara inkommande telefonsamtal och mejl
Administrera och registrera försäkringsansökningar
Andra administrativa uppgifter på avdelningen



Kompetenskrav:
Erfarenhet från försäkringsbranschen och/eller försäkringsutbildning
Erfarenhet av administrativt arbete
Norska - flytande i tal och skrift
Engelska – god förståelse i tal och skrift



Meriterande:
Erfarenhet av en serviceinriktad roll, gärna inom kundservice
Svenska i tal och skrift



Din bakgrund och egenskaper:
Som person är du positiv och trivs med att arbeta i ett växlande tempo. För att trivas i rollen har du lätt för att anpassa dig efter rådande situation och hjälper till där det behövs. Du kommer att arbeta både individuellt och i team och det är därför viktigt att du vågar fatta egna beslut och samtidigt är en lagspelare.
Vi ser också att du är noggrann, strukturerad och metodisk i ditt sätt att arbeta och har ett stort resultat- och kundfokus.
Vi erbjuder:
Kompetenta, engagerade och trevliga kollegor
Arbete i ett internationellt och expansivt företag
I våra förmåner ingår bla. en förmånlig pensionsplan, Benify, friskvårdsbidrag och kompetensutveckling
För att se vilka vi är, följ oss gärna på Linkedin BNP Paribas Cardif eller via vår nordiska hashtag #bnpparibascardifnordic



Mer om tjänsten:
Tjänsten är en tillsvidareanställning med start enligt överenskommelse. Har du frågor om tjänsten går det bra att mejla till Helena Högström, Chef Kundservice & Administration, helena.hogstrom@bnpparibascardif.com.
Du är välkommen med din ansökan till vår jobbportal, via länken nedan. Sista ansökningsdag är den 20 december 2021.
Tänk på detta innan du skickar in din ansökan (i enlighet med GDPR-lagstiftningen):
Din ansökan ska ej innehålla personuppgifter kring civilstatus, familjesituation/barn, etniskt ursprung, ålder, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexuell läggning
Om BNP Paribas Cardif Nordic AB:
BNP Paribas Cardif utgör försäkringsverksamheten inom den franska bankkoncernen BNP Paribas, en av Europas ledande aktörer inom bank- och finanstjänster. BNP Paribas Cardif bedriver idag verksamhet i 36 länder och har närmare 100 miljoner försäkringstagare.
BNP Paribas Cardif Nordic AB har varit verksamt på den skandinaviska marknaden sedan år 2000 och är moderbolag till de två försäkringsbolagen BNP Paribas Cardif Försäkring AB och BNP Paribas Cardif Livförsäkring AB, med filialer i Norge och Danmark. Försäkringsbolagen bedriver även gränsöverskridande verksamhet i Finland. BNP Paribas Cardif Nordic AB med dotterbolag har idag ca 130 medarbetare i Sverige, Norge och Danmark och växer kontinuerligt för att kunna tillgodose våra samarbetspartners behov.
För mer information se www.bnpparibascardif.se och www.bnpparibascardif.com
(Vi tackar vänligen nej till all annonsering- och rekryteringshjälp)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bnp Paribas Cardif Nordic AB GÖTEBORG
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 november 2021
  • Ansök senast: 17 december 2021

Postadress

MÖLNDALSVÄGEN 91
GÖTEBORG, 40022

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024