OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Avanzera Bemanning
Vårt uppdrag:
Vi söker en kundtjänstmedarbetare som talar norska. Kunden är en norsk industrikoncern med verksamhet över hela världen. Arbetsplatsen är vid det nordiska kontoret i Sundbyberg.
Som konsult i Avanzera har du fast månadslön och betald semester.
Arbetsuppgifter:
Du är en del av ett nordisktalande team som hjälper både privat- som företagskunder. Tjänsten är en bred roll som innehåller såväl kundservice som administration.
Exempel på arbetsuppgifter
• Ta emot och besvara inkommande samtal och e-mail från kunder
• Administration av kundärenden
• Kreditupplysningar och kreditbedömning
Din bakgrund:
Det är ett krav att du talar och skriver norska obehindrat och vi ser gärna att du arbetat i kundservice tidigare eller med servicerelaterat arbete. Du är van att arbeta med dator och det är en merit om du har arbetat i något affärssystem.
Du trivs i rollen med att ge service och tycker om att ha många kundkontakter via i första hand telefon men även mail.
Vi ser gärna att du kan tillträda snarast men viktigast är att du är rätt person.
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Kontaktpersoner på detta företaget
Pernilla Molin
08 545 28 302
Helena Elvin Guillemain
08-545 28 305
Lisa Karbelius
08-545 28 303
Helena Elvin Guillemain
08 545 28 305
Helena Elvin Guillemain
08-54528305
Pernilla Molin
08-545 28 302
Lisa Karbelius
08-545 283 03
Pernilla Molin
08-54528302
Lisa Karbelius
08-54528303
Helena Elvin Guillemain
0854528305