Norsktalande kundtjänst till Memira i Stockholm

Norsktalande kundtjänst till Memira i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vi söker en serviceinriktad och kundorienterad medarbetare till Memira Eyecenters norska kundtjänstavdelning!

Talar du norska obehindrat och vill jobba i en kommunikativ roll? Har du ett starkt driv för service och trivs du i en stöttande tjänst? Vill du jobba för ett företag som gör en stor skillnad för kundernas vardag? Memira Eyecenter i Stockholm växer och söker nu två norsktalande medarbetare till sitt kundcenter! Sök denna inspirerande roll idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Du blir en del av ett innovativ och värderingsstyrt företag som tror på en positiv förändring. Memira Eyecenter är måna om sina anställda och erbjuder exklusiva förmåner som sjukvårdsförsäkring, friskvårdsbidrag och 6 veckors semester. Som medarbetare får du möjlighet att jobba med en varierande tjänst och bli en del av ett familjärt team. Du jobbar med kollegor som likt du själv brinner för att hjälpa kunder.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Du får ett gediget introduktionsprogram då många av de inkommande samtalen kräver klinisk kunskap. I din roll har du nära kontakt med både interna och externa parter som kunder, avdelningar, optiker, kirurger och kliniker i Norge. Du kommer bland annat att vara behjälplig mot företagets norsktalande kunder via telefon och mejl, förbereda kunder inför undersökningar, hjälpa dem med besökstider och aktiviteter och hantera kliniska frågor och bedöma rätt åtgärd.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Tjänsten är en tillsvidareanställning på dagtid. I dagsläget är placeringen på Memiras fräscha lokaler i Uppsala men under hösten 2020 flyttas kontoret till Solna, in i nya Eye Center of Excellence vid Karolinska universitetssjukhuset. Kundcenterenheten består idag av 17 härliga medarbetare som talar svenska, norska och danska.

VEM ÄR DU?
För den här rollen tror vi att du: har flytande kunskaper i norska (kan du dessutom prata svenska är det ett stort plus!), du har jobbat med service av något slag tidigare (gärna över telefon), har studerat minst på gymnasienivå (meriterande med eftergymnasial utbildning). Som person ser vi att du är kommunikativ och lösningsorienterad samt att du tar stort ansvar över ditt arbete. Vidare motiveras du av att jobba självständigt mot uppsatta mål.

OM OSS
Memira Eyecenter är Nordens ledande kedja inom refraktiv kirurgi och en av de ledande aktörerna i världen på linsbytesoperationer. Våra kirurger har tillsammans en samlad erfarenhet av över 400 000 ögonoperationer. Memirakoncernen omsätter idag ca 600 MSEK och är ca 300 anställda och konsulter på ca 50 kliniker i Sverige, Norge och Danmark.

Vi har under sommaren 2019 förvärvat StureOptikern, EyeCenter City och Täby EyeCenter. Vi vill bli ett ”one stop shop” inom syn och ögonhälsa. I och med vår nya strategi har företaget nu bytt namn till ”Memira Eyecenter”. Memira Eyecenter kommer att skapa ett unikt erbjudande i världsklass till kunder och patienter. Här finns din chans att vara med på resan! Läs mer på www.memira.se (http://www.memira.se/) och på vår karriärsida www.memira.se (http://www.memira.se/)/jobb.

I denna rekrytering samarbetar vi med TNG och önskar därför att all kontakt och frågor går via dem. https://www.tng.se/lediga-jobb... (https://www.tng.se/lediga-jobb/norsktalande-kundtjanst-till-memira-i-stockholm)
Vi tar ej emot ansökan via mail.

Kontaktpersoner på detta företaget

Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Martin

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Memira
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 februari 2020
  • Ansök senast: 23 juli 2020

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


4 juni 2024