OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT. Vi söker en norsktalande kundtjänstmedarbetare för rekrytering till vår kund, ett välkänt teknikföretag, med kontor i Kungens kurva. Arbetsuppgifter: Arbetet innebär telefonförsäljning, ta emot och registrera ordrar samt besvara kundförfrågningar om t.ex. pris leverans och varor. Du kommer ha kontakt med kunder från Sverige, Norge, Finland och Danmark. Kvalifikationer: Du har 3-årigt gymnasium och goda kunskaper i svenska, engelska och norska. Viktigt är också att du behärskar Officepaketet väl. Det är en merit om du har tidigare erfarenhet från kundservicearbete och erfarenhet av SAP/R3. Personliga kvalifikationer: Som person trivs du med att sälja, ge kunder god service och är intresserad av teknik/hemelektronik. Du är positiv, serviceminded och har lätt för att samarbeta.