Norsktalande kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Academic Work söker för kunds räkning en norsktalande kundtjänstmedarbetare. Vår kund är ett företag som tillhandahåller kontorsteknik för att hjälpa kunder att bli mer effektiva genom att fokusera på praktiska och nyskapande lösningar. Företaget finns i 130 länder och har ca 150 anställda i Sverige. Arbetsmiljön karaktäriseras av högt tempo, struktur och en stark säljkultur. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Arbetsuppgifter: Som norsktalande kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med att ta emot samtal rörande fakturor, leveranser, orders med mera.
Tjänsten innebär att du kommer att ta emot inkommande kundsamtal av teknisk karaktär och även utföra administrativa uppgifter som krediteringar och ändringar i kundens adressregister. Utöver kundkontakt kommer du att ha tät kontakt med bland annat tekniker och orderavdelning. Samtal inkommer både från Sverige och från Norge.
Här får du möjlighet att utvecklas i en dynamisk organisation med högt i tak och för rätt person finns möjligheter till utveckling inom företaget.

Du kommer till exempel att:
- Besvara inkommande telefonsamtal
- Registrera och ändra uppgifter i affärssystem, främst i SAP
- Utföra omväxlande administrativa uppgifter kopplat till fakturering, kreditering mm
- Utföra viss rapportering och uppföljning

Det är meriterande om du tidigare arbetat i SAP och/eller Salesforce.

VI SÖKER DIG SOM
- Har mycket goda kunskaper både i tal och skrift i det norska språket
-Har god förmåga att kommunicera på engelska och svenska i både tal och skrift
- Har tidigare erfarenhet av kundservice
- Har tidigare erfarenhet av arbete med telefonen som redskap
- Har god datavana

Som person är du noggrann och ansvarsfull då du tar emot ordrar från kunder. Du bör ha ett visst dator/teknikintresse då arbetet kan innebära problemlösning och frågor från kunder av teknisk karaktär. Du har lätt för att samarbeta och har en förmåga att skapa goda relationer både internt och externt.
Vi ser gärna att du är rak och tydlig i din kommunikation mot kunder och medarbetare samt att du ser vikten av att alltid leverera goda resultat i tid. Då tempot är högt tror vi även du är driven och trivs i en miljö där det ständigt händer saker.

Start: Omgående
Omfattning: Heltid i 3-6 månader med möjlighet till förlängning
Arbetstid: 8-16:30
Kontakt: Charlotta Nihlén, charlotta.nihlen@academicwork.se
Plats: Sollentuna
Urval: sker löpande

Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och har några års arbetslivserfarenhet, är nyutexaminerad eller fortfarande studerar på högskola/universitet. Hos oss kan du arbeta som uthyrd konsult på specifika kunduppdrag eller bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet. Läs mer på www.academicwork.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Consultant Manager Charlotta Nihlén
08-56246753
Konsultchef Susanna Carlson
08-52254902
Konsultchef Susanna Carlson
468 5225 4902
Konsultchef Mette Risberg
08-522 549 66
Konsultchef Louise Hagströmer
0852254969
Konsultchef Charlotta Nihlén
08-562 467 53
Konsultchef Charlotta Nihlén
08 - 562 467 53
Consultant Manager Sara Frykedal
08-5225 76 05
Consultant Manager Sara Frykedal
08-522 576 05
Consultant Manager Sara Frykedal

Sammanfattning

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


24 augusti 2010

30 mars 2020

23 augusti 2010