Norsktalande kundtjänstmedarbetare

Norsktalande kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

ZOO.se är en svensk zoobutikskedja med både e-handel, butiker och egna veterinärkliniker. Zoo.se har varit verksamma i branschen i över 30 år och vi växer stadigt. I dagsläget är vi drygt 200 anställda i hela Sverige. Vi är en härlig blandning av olika djurfantaster och tack vare vår storlek kan vi ha personal med specialiseringar inom olika områden.
 

VI SÖKER NORSKTALANDE KUNDTJÄNSTMEDARBETARE TILL VÅR E-HANDEL 

Nu söker vi en norsktalande erfaren kundtjänstmedarbetare med stor kunskap inom webbhandel och kundservice. Som medarbetare på Zoo.se's e-handel får du varje dag hjälpa mängder av härliga kunder och deras husdjur genom deras köpupplevelse.

Vår butik är fylld till bredden med produkter för alla sorters husdjur. Som kundtjänstmedarbetare är det därför viktigt att du hela tiden lär dig mer om våra produkter för att du ska kunna ge kunden den bästa servicen.



ARBETSUPPGIFTER

Zoo.se har som viktigaste mål 100% nöjda kunder och du skall i allt du gör på ett engagerat sätt bidra till att Zoo.se's e-handelskunder blir 100% nöjda genom hela köpprocessen. Dina arbetsuppgifter kommer i första hand vara att svara på kunders frågor via mejl, sociala medier och per telefon. Du kommer även att hjälpa till med returhantering, order- och fakturahantering, kontakter med butikerna samt med våra leverantörer. Vi på Kundtjänst är ett litet team där alla tar ansvar för att hjälpa, stötta och göra det enkelt för sina kollegor samt bidrar till utvecklingen av vår kundservice.

Du skall bry dig om våra kunder, klara av att hålla ett högt tempo och vara fokuserad på dina arbetsuppgifter.


VI SÖKER DIG SOM


• Har norska som första språk
• Har lätt för att formulera dig på ett professionellt sätt på norska i både tal & skrift.
• Talar och skriver engelska obehindrat
• Har goda datorkunskaper och behärskar Office 365
• Har erfarenhet av e-handel & kundservice.
• Vill ta ansvar, är flexibel och brinner för service och försäljning.
• Är noggrann och självständig.
• Är engagerad i ditt jobb och alltid strävar efter att göra "det lilla extra".
• Är ordningsam och stresstålig, då arbetstempot ibland är högt.

 

MERITERANDE KUNSKAPER


• Magento
• Klarna Checkout
• Visma Business
• Tidigare erfarenhet av zoobranschen

 

Anställningsform: Tillsvidare med provanställning à 6 månader.
Omfattning: Deltid till Heltid
Arbetsgivare: Zoo.se
Arbetsort: Brunna/Kungsängen/Stockholm



REKRYTERING sker via rekryteringsverktyget instnt. Första steget är att ladda ner appen i iOS AppStore eller Android Google Play store, använd kod 2Q7CQ3 för att logga in och följ instruktioner. Andra steget är videointervju och tredje steget är personlig intervju på plats i Brunna, norra Stockholm. Vi arbetar med löpande urval så skicka din ansökan fortast möjligt.

Har du inte möjlighet att lämna din videoansökan via instnt går det bra att ansöka här.

Välkommen med din ansökan! Zoo.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Zoo.se Trading i Norden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 januari 2022
  • Ansök senast: 18 februari 2022

Liknande jobb


Sommarjobba med Kundservice hos Power Hemelektronik

25 maj 2024

Kundservicehjälte till växande Power Hemelektronik

25 maj 2024