OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ageris Kontaktcenter AB levererar kundservice och försäljning via telefon, internet, brev och e-post.Ageris finns i Strömsund och Stockholm/Solna och har ca 90 anställda.Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.Läs mer på www.ageris.se. Vi söker norsktalande medarbetare till vår kundtjänst för Nespresso! Vi behöver förstärka vårt nordiska Nespressoteam med nya kollegor!Arbetet innebär i huvudsak att administrera företagets nordiska kundklubb (Danmark, Norge, Sverige och Finland).Arbetsuppgifterna består bl a av att ta emot ordrar och besvara frågor från kunder per telefon, e-post eller brev, besvara och registrera dessa samt göra uppdateringar i kundens system.Vi ringer också upp nyblivna kunder för att hälsa dem välkomna till Nespresso Club.Utbildning sker på plats i våra lokaler. Vi finns i nya fräscha lokaler i Solna och är ett glatt gäng i olika åldrar från de nordiska länderna som har det kul tillsammans på och utanför jobbet! Tjänsten är tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.Vi tar även emot ansökan från dig som vill jobba deltid eller visstid. Vi söker dig som har .En drivkraft att alltid ge bästa möjliga service! .Erfarenhet av serviceyrke, gärna med telefonen som arbetsredskap .Norska som modersmål, eller har motsvarande kunskaper .Goda kunskaper i engelska och svenska .Lätt för att uttrycka dig i tal och skrift .Stort intresse för människor och förmåga att anpassa dig till olika människor och situationer Vi vill ta tillvara de kvaliteter som en jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Du är välkommen med din ansökan via vår hemsida, www.ageris.se. Tillträde enligt överenskommelse Intervjuerna påbörjas löpande
Kontaktpersoner på detta företaget
Ingrid Larsson
Sarah Larsson
Viktor Åström