OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ageris Kontaktcenter AB levererar kundservice och försäljning via telefon, internet, brev och e-post.Ageris finns i Strömsund och Stockholm/Solna och har ca 90 anställda.Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.Läs mer på www.ageris.se. Vi söker norsktalande medarbetare till vår kundtjänst för Nespresso!Arbetet innebär i huvudsak att administrera företagets nordiska kundklubb, där du kommer att arbeta mot Nespressos norska kunder.Arbetsuppgifterna består till största delen av att ta emot ordrar och besvara frågor från kunder per telefon, registrera dessa samt göra uppdateringar i kundens system.Utbildning sker på plats i våra lokaler.Vi finns i Ulriksfors, en liten bit utanför Strömsund och kommer under hösten att flytta till nya, fräscha lokaler i samma byggnad. Tjänsten är tidsbegränsad t o m 2010-12-31, med möjlighet till förlängning.Vi söker dig som har .En drivkraft att alltid ge bästa möjliga service! .Erfarenhet av serviceyrke, gärna med telefonen som arbetsredskap .Norska som modersmål, eller har motsvarande kunskaper .Goda kunskaper i engelska och svenska .Lätt för att uttrycka dig i tal och skrift .Stort intresse för människor och förmåga att anpassa dig till olika människor och situationer Vi vill ta tillvara de kvaliteter som en jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.Du är välkommen med din ansökan via vår hemsida, www.ageris.se.Tillträde enligt överenskommelse under augusti.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ingrid Larsson
Sarah Larsson
Viktor Åström