Norsktalande medarbetare till Strömsund

Arbetsbeskrivning

Ageris Kontaktcenter AB levererar kundservice och försäljning via telefon, internet, brev och e-post.Ageris finns i Strömsund och Stockholm/Solna och har ca 90 anställda.Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.Läs mer på www.ageris.se. Vi söker norsktalande medarbetare till vår kundtjänst för Nespresso!Arbetet innebär i huvudsak att administrera företagets nordiska kundklubb, där du kommer att arbeta mot Nespressos norska kunder.Arbetsuppgifterna består till största delen av att ta emot ordrar och besvara frågor från kunder per telefon, registrera dessa samt göra uppdateringar i kundens system.Utbildning sker på plats i våra lokaler.Vi finns i Ulriksfors, en liten bit utanför Strömsund och kommer under hösten att flytta till nya, fräscha lokaler i samma byggnad. Tjänsten är tidsbegränsad t o m 2010-12-31, med möjlighet till förlängning.Vi söker dig som har .En drivkraft att alltid ge bästa möjliga service! .Erfarenhet av serviceyrke, gärna med telefonen som arbetsredskap .Norska som modersmål, eller har motsvarande kunskaper .Goda kunskaper i engelska och svenska .Lätt för att uttrycka dig i tal och skrift .Stort intresse för människor och förmåga att anpassa dig till olika människor och situationer Vi vill ta tillvara de kvaliteter som en jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.Du är välkommen med din ansökan via vår hemsida, www.ageris.se.Tillträde enligt överenskommelse under augusti.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ingrid Larsson

Sarah Larsson

Viktor Åström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ageris Kontaktcenter AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 21 juli 2010
  • Ansök senast: 15 augusti 2010

Besöksadress

Box 1029
None

Postadress

Box 1029
Solna, 17121

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010