OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT. Vi söker norsktalande orderadministratör/kundtjänst för längre uppdrag hos ett stort företag i centrala Stockholm. Arbetsuppgifter: Tjänsten består i orderregistrering, hantera inkommande samtal, pris och produktinformation, leveransförfrågningar mm. Kvalifikationer: Gärna tidigare erfarenhet av serviceyrket. Du behärskar norska i tal och skrift, Viktigt är också att du behärskar engelska och officepaketet väl. Personliga kvalifikationer: Du är en positiv person som trivs i en internationell miljö. Du är självgående och har en mycket hög servicekänsla. Du är ansvarstagande, initiativrik och klarar periodvis hög arbetsbelastning.