OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en norsktalande supporttekniker till vår kund i Göteborg. Tjänsten innebär support via telefon och mail, där ärendena är av stor variation, som bland annat konto- och lösenordshantering samt nätverks- och skrivarproblem. Eftersom Du kommer att vara användarens första kontakt efterfrågar kunden en person med hög serviceanda som ser det som en självklarhet att leverera support i världsklass.
Som många andra arbetsgivare så söker vi personer med särskild kompetens. Och för att Du ska passa in på kravprofilen för medarbetarna i detta utmanande scoop så kräver vi att du har arbetat i servicedesk i minst 3 år och har kunskaper och god erfarenhet av;
• Active Directory
• Windows 7 och Windows 10
• Office 365
• Easit
• ITIL processer (minimum v3 certifiering)
Att du har körkort och tycker om att arbeta tillsammans med andra ”datanördar” samt ge support i världsklass säger sig självt. Vidare kommunicerar du fritt på norska och engelska, vilket är ett skallkrav för tjänsten.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lotta Blanck, HR
0725136700
Niclas Almgren, VD
073-519 24 23
Lotta Blanck, HR/Konsultchef
072-513 67 00
Lotta Blanck, HR & Business Area Manager ITIL Consulting
+46 72 513 67 00
Helena Feldt, Business Area Manager
0709837847