Norsktalande supporttekniker i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en norsktalande supporttekniker till vår kund i  Göteborg. Tjänsten innebär support via telefon och mail, där ärendena är av stor variation, som bland annat konto- och lösenordshantering samt nätverks- och skrivarproblem. Eftersom Du kommer att vara användarens första kontakt efterfrågar kunden en person med hög serviceanda som ser det som en självklarhet att leverera support i världsklass. 

Som många andra arbetsgivare så söker vi personer med särskild kompetens. Och för att Du ska passa in på kravprofilen för medarbetarna i detta utmanande scoop så kräver vi att du har arbetat i servicedesk i minst 3 år och har kunskaper och god erfarenhet av;


• Active Directory
• Windows 7 och Windows 10
• Office 365
• Easit
• ITIL processer (minimum v3 certifiering)

Att du har körkort och tycker om att arbeta tillsammans med andra ”datanördar” samt ge support i världsklass säger sig självt. Vidare kommunicerar du fritt på norska och engelska, vilket är ett skallkrav för tjänsten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lotta Blanck, HR
0725136700
Niclas Almgren, VD
073-519 24 23
Lotta Blanck, HR/Konsultchef
072-513 67 00
Lotta Blanck, HR & Business Area Manager ITIL Consulting
+46 72 513 67 00
Helena Feldt, Business Area Manager
0709837847

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xllnc Advise
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 3 mars 2017

Besöksadress

Sveavägen 155, Plan 10
None

Postadress

Sveavägen 155, Plan 10
Stockholm, 11346

Liknande jobb


28 maj 2024

Teknisk Support - AC

Teknisk Support - AC

28 maj 2024

28 maj 2024