Norsktalende kundeservicemedarbeider

Arbetsbeskrivning

Om kunden

För kunds räkning söker vi nu norsktalande kundservicemedarbetare till ett helt nytt team. Bolaget bidrar till att skapa en säkrare och smartare värld genom smarta lösningar och kommunikation. Det här är en fantastisk möjlighet för dig som är intresserad av kundservice och fascineras av de nya möjligheter som tekniken erbjuder idag.

Företaget har en stark framåtsträvan och präglas av sina värderingar, att skapa kundfokus, enkelhet, laganda och samarbete i allt dem gör. Bolaget är internationellt och erbjuder ett brett utbud av tekniskt avancerade lösningar och är en marknadsledande aktör inom sitt område.



Om tjänsten

I den här rollen kommer du att ingå i ett nystartat kundtjänstteam på ca 10 personer där du kommer vara en viktig del i starten av en ny avdelning. Ambitionen är att skapa ett kundserviceteam som präglas av engagemang och teamwork med fokus på kundnöjdhet. De först fyra veckorna kommer bestå av ett introduktionsprogram med utbildning om rollen och bolaget för att sedan kunna ta väl hand om bolagets kunder.

Dina primära arbetsuppgifter innefattar

- Hantera och administrera faktura- och avtalsfrågor.
- Agera support till bolagets kunder, tekniker och partners via telefon och mail.
- Administration av kunder i bolagets CRM system


Vi söker dig

För att trivas i rollen så tror vi att du är en person som tycker det är kul med mycket kundkontakt över telefon och mail. Du har tidigare erfarenhet utav arbete inom service och administration. Du ser möjligheter, är lösningsorienterad och positiv.

Vi ser gärna att du även

- Talar och skriver flytande norska
- Har god datorvana och lätt för att ta dig an nya system
- Har ett tekniskt intresse
- Har erfarenhet av arbete via telefon




Som person är du:

- Ordningssam och kvalitetsmedveten
- Service-minded och kommunikativ
- Samarbetsvillig lagspelare
- Ambitiös




Meriterande:

- Erfarenhet av att ha arbetat med kundtjänst eller fakturafrågor
- Erfarenhet av Salesforce eller Navision




Arbetstider, tillträde och omfattning:

Arbetstiderna är måndag till fredag, 8-17. Startdatum är den 7 december. Detta är initialt ett konsultuppdrag där du blir anställd av Hero med mycket goda chanser att bli överrekryterad till vår kund på sikt.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Alisha Baig på Alisha.baig@hero.se

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!



We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 november 2020
  • Ansök senast: 30 november 2020

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


Kundservicemedarbetare

Kundservicemedarbetare

21 januari 2021

21 januari 2021