Norsktalende kundeservicemedarbeiter – mulighet for hjemmekontor

Norsktalende kundeservicemedarbeiter – mulighet for hjemmekontor

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av att arbeta med någon form av kundservice? Söker du ett arbete där du får använda din sociala förmåga på en daglig basis? Här väntar ett uppdrag som du kan utföra på distans som sträcker sig till årsskiftet, med möjlighet till förlängning!
Om tjänsten
Perido söker nu en Norsktalande kundtjänstmedarbetare till vår kund, en av Nordens ledande butiker inom barn och baby. Tjänsten är placerad på kundens kontor i Göteborg, i en ungdomlig och starkt pulserande miljö. Passar det dig bättre att arbeta på distans är det möjligt!
Dina arbetsuppgifter
I rollen som Kundtjänstmedarbetare kommer du tillsammans med ett starkt norsktalande team hjälpa kunder via telefon, email, chatt och sociala medier, kommunikationen sker främst på norska men en del engelska kan förekomma. En vanlig arbetsdag kan också innefatta reklamationshantering. Vidare är du delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom service och utveckla avdelningen.
Dina egenskaper
För denna tjänst kommer stor vikt läggas på dina personliga egenskaper. Det är därför viktigt att du är en lagspelare som drivs av att nå uppsatta mål tillsammans med dina kollegor! Vi ser att du som söker har tidigare erfarenhet av kundtjänst för att snabbt komma in i arbetsuppgifterna. Avslutningsvis är du en kommunikativ och social person som älskar den dagliga kundkontakten, där du alltid ger den bästa möjliga servicen.
Är det dig som vi söker efter?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Erfarenhet av att arbeta med kundservice
Erfarenhet av att jobba med KPI:er/mål tidigare
Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska både i tal och skrift
God datorvana

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 31/12-2022, med god chans till förlängning. Start 17/10 el 31/10.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Josefin Söderquist som kan nås på mejl josefin.soderquist@perido.se. Om du har frågor eller funderingar så är du även välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 33481 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 800 konsulter på uppdrag över hela landet. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 oktober 2022
  • Ansök senast: 12 november 2022

Liknande jobb


29 april 2024

29 april 2024

29 april 2024