Nu söker vi dig som vill arbeta som verksamhetsstöd till Samhall!

Nu söker vi dig som vill arbeta som verksamhetsstöd till Samhall!

Arbetsbeskrivning

Är du en nyfiken person med intresse för service och teknik? Då kan det vara dig vi söker till verksamhetsstöd på Samhall! Ansök redan idag då vi arbetar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN

Samhall är ett av Sveriges största företag och en unik samhällsaktör med ett tydligt uppdrag: att skapa meningsfullt arbete för personer med funktionsnedsättning. Med över 26 000 medarbetare i hela landet är Samhall en av Sveriges största arbetsgivare och en viktig del av arbetsmarknaden.

Shared Service Center i Linköping arbetar för att stötta alla de som verkar inom Samhalls medarbetar- och kundleveransprocess. På Samhalls Shared Service Center finns cirka 70 anställda som arbetar på någon av centrats tre enheter; Löneservice, Ekonomiservice och Verksamhetsstöd. Du skulle i din roll tillhöra verksamhetsstöd som är en enhet vars uppdrag är att stötta Samhalls verksamheter och kunder. Tjänsten innebär att du utgör 2:a linjens support i Samhalls gemensamma supportprocess, vilket betyder att ditt uppdrag är att dagligen stötta och guida Samhalls interna och externa användare. Du kommer ingå i ett team på 15 personer, men hela supportorganisationen består av cirka 200 personer varav alla är anställda på Samhall.

Uppdraget sträcker sig till och med 15 augusti.

Du erbjuds
- En härlig arbetsmiljö med positiv anda och gemenskap
- Meriterande erfarenhet av att arbeta som stödfunktion med support i en stor organisation
- En dedikerad konultchef som är med som stöd under hela uppdraget

VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad gymnasieexamen
- Har tidigare erfarenhet av att arbeta med service
- Har goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift då det krävs för att kunna utföra arbetsuppgifterna
- Har erfarenhet av Office 365
- Har ett intresse och förståelse för IT/teknik
- Drivs av att samarbeta och intresserad av att lära dig nya områden

Det är även meriterande om du:
- Tidigare har arbetat i planerings- eller HRsystem, med fördel Quinyx
- Tidigare har arbetet i ärendehanteringssystem, med fördel ServiceNow
- Förståelse för processer och förmåga att se saker ur ett helhetsperspektiv

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Hjälpsam
- Social
- Ordningsam

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 februari 2025
  • Ansök senast: 8 mars 2025

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb

24 augusti 2010

30 mars 2020

23 augusti 2010