Nu söker vi en kundansvarig till vårt team i Sickla!

Arbetsbeskrivning

Hur ser din arbetsdag ut?
Den största delen av vårt arbete består av att hjälpa befintliga kunder och träffa nya kunder där du utgör företagets ansikte utåt. Du är anledningen till att våra kunder är nöjda och att nya kunder väljer oss som utförare. Du ansvarar för allt som har med kunden att göra såsom kontakter, ekonomirapporter, rekrytering m.m. Du sköter även löneförhandlingar samt kontakter med myndigheter och facket Kommunal. Vi säljer tillgänglighet.

Du kommer arbeta nära verksamhetschefen och har därför också goda utvecklingsmöjligheter att själv bli ledare.

Vad erbjuder vi dig?
Är du den vi söker erbjuder vi roliga arbetsuppgifter, ett härligt team, och möjligheter att utvecklas till att bli en ledare. Vi tillämpar principen att det du inte kan får du lära dig genom att helt enkelt göra det. Vi har nog Sveriges bästa arbetsmiljö på arbetsplatsen. Här jobbar vi frivilligt på helger!

Vi fäster även stor vikt vid dina personliga egenskaper! Om du är en engagerad och ansvarstagande person som kan hitta på arbetsuppgifter utan instruktioner och kan ta kritik så har du potential att utvecklas till ledare. Vi ger ansvar, du förvaltar det ansvaret.

Vi tillämpar flextid vilket innebär att du kan anpassa arbetstider efter ditt privatliv. Kom och gå som du vill, bara du gör det du ska.

Intresserad?
Låter det som ett arbete som skulle utmana dig? Sök snarast, dock senast 30 september 2017. Vi arbetar med löpande urval. Så länge du kan läsa annonsen är tjänsten öppen att söka.

Kom ihåg att till din ansökan bifoga ditt CV där du beskriver din utbildning och erfarenhet samt ett personligt brev där du berättar om vad som lockar med tjänsten och varför just du är rätt person. För mer information om tjänsten, kontakta Verksamhetsansvarig Eddi Camara på telefon 0733-79 32 75 eller maila frågor på ks@treaassistans.se .

Tjänsten är på heltid med månadslön och tillträde är flexibelt.

Välkommen med din ansökan!

Läs gärna mer om oss på vår hemsida www.treaassistans.se .

Vem trivs på Trea?
Vi söker dig med stark drivkraft och känsla för service och sälj. Du måste våga sälja företaget och Du är anledningen till att kunden vill samarbeta med oss. Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och LSS. Du är kvalitetsmedveten och vill ta ansvar för att vidareutveckla bolaget på ett strukturerat sätt. Du har lätt för att kommunicera, är strukturerad, tolerant och har ett genuint intresse för att arbeta med människor. En säljare är oftast inte bra på organisation och admin men den biten hjälper vi dig med. Du ska vara självgående och problemlösare. Proaktiv, inte reaktiv.

Gnällspikar undanbedes. Vi har en policy som inte tillåter klagomål och gnäll. Problem löser man proaktivt. Gnäll löser ingenting.

Det är inget krav men det är meriterande om du har arbetat i branschen. Lämplig bakgrund kan vara säljare, socionom, jurist eller projektledare.

Körkort är ett krav då våra kunder är utspridda i Stockholms län. Vi tillhandahåller en rolig företagsbil.

Trea Assistans är en idéburen verksamhet som står på sina värdegrunder kundfokus, personligt engagemang och snabbhet. Vi växer genom kvalitet och service och nästan uteslutande genom kunders rekommendationer. Trea Assistans erbjuder personlig assistans med det lilla extra. På huvudkontoret är vi ett team på tio personer som sitter i ljusa lokaler i Sickla köpkvarter. Vårt team utgör kundernas och assistenternas stöd och vi hanterar deras administration. Till din hjälp har du vår kompetenta stab med jurister och rekryterare. Vi har drygt 200 medarbetare.

Kontaktpersoner på detta företaget

verksamhetsstrateg Daniela Sameland
0735207779
Verksamhetsstrateg Daniela Sameland
073 520 77 79
verksamhetsstrateg Daniela Sameland
08-40025888 0735207779
Kundansvarig Helena Thomasson
0760454950
Kundansvarig Sophia Eriksson
0735-207779
Verksamhetsansvarig Sophia Eriksson
0735207779
Kundansvarig Helena Thomasson
08-40025888 0760454950
Kundsamordnare Sophia Eriksson
08-40025888 073-520 77 79
Verksamhetsansvarig Diana Hanna
08-40025888 0735207779
Gruppchef Elena Ubaldini
0735010990 0701915744

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TREA ASSISTANS STOCKHOLM AB Nacka
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Möjlighet till god löneutveckling för rätt person.
  • Vi har kollektivavtal med Kommunal och tjänstemän omfattas av Collectums försäkringar.
  • Publicerat: 1 september 2017

Besöksadress

Smedjegatan 6, 6 tr
Nacka

Postadress

Smedjegatan 6, 6 tr
Nacka, 13154

Liknande jobb


Jobba Hemifrån Nu

Jobba Hemifrån Nu

10 maj 2024

11 maj 2024