OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söderberg & Partners är ett obundet företag i finansbranschen - och ledande i Sverige inom rådgivning av finansiella produkter. Vår målsättning är att bidra med råd och produkter som hela tiden gör att våra kunder ligger steget före, har kostnadseffektiva lösningar och kontroll på sina risker. Idag arbetar ca 850 medarbetare under varumärket Söderberg & Partners i Sverige. Är du en person som gillar förändring och att tänka i nya banor?[Söderberg & Partners växer och vi behöver nu förstärka vår avdelning som arbetar med löner och förmåner. Vi söker dig som[gillar service,[siffror och[problemlösning. Utöver det självklara, att du gillar att arbeta med löner, kommer du arbeta mycket i[Excel och andra Microsoft-produkter.[Arbetsuppgifterna innefattar att hantera all löpande personal- och löneadministration men du kommer också arbeta mycket med produktutveckling. Eftersom Söderberg & Partners koncern har en snabb tillväxt där bolagen har vitt skilda verksamheter, är arbetet omväxlande och ger mycket bra utvecklingsmöjligheter. Alla anställda har självständigt ansvar för ett antal arbetsuppgifter, men vi hjälps åt och fungerar som ett team. Vi anser generellt att det är viktigare att du är intelligent och drivande än att du har omfattande erfarenhet och utbildning. Kvalifikationer: * Gymnasieekonom alt. högskoleexamen med mycket goda betyg * Har något eller några års arbetslivserfarenhet * Har erfarenhet av att arbeta med data i sifferform * Är noggrann, strukturerad och har god organisationsförmåga * Är positiv,[nyfiken[och vill utvecklas * Trivs med att arbeta självständigt och ta ansvar Erfarenheter av andra lönesystem är intressant, men inte alls nödvändigt. Densamma gäller erfarenhet av VBA och[SQL.