Nytänkande personaladministratör sökes till kund vid Arlanda

Arbetsbeskrivning

Bemannia söker nu dig som vill arbeta 75-100%, kontorstid 08:00-16:30 som personaladministratör hos vår kund, vid Arlanda. Uppdraget är ett föräldrarvikariat som startar 2 oktober och pågår till 28 februari 2018 med chans till förlängning.

Du blir anställd av oss på Bemannia och uthyrd till vår kund som är verksam inom den offentliga sektorn.

Urval och intervjuer sker löpande - välkommen in med en ansökan redan idag

Dina arbetsuppgifter:
Som personaladministratör kommer du arbeta organisationsberoende och på uppdrag av i första hand HR Business Partner. Huvuddelen av arbetsuppgifterna är all typ av administration kring rekrytering, lönerevision, arbetsmiljö, introduktion med mera. Arbetsuppgifter som innebär direktkontakt med verksamhetschefer kan förekomma. Resor i tjänsten inom Sverige kan förekomma.



Dina kvalifikationer:

- 2-4 års arbetslivserfarenhet inom personaladministration
- Kännedom om regelverket inom arbetsrätt
- Goda kunskaper i personalrelaterat IT system
- Mycket goda kunskaper i svenska, såväl tal som skrift.
- Goda kunskaper om rekryteringsprocesser.
- B-körkort
- Tidigare HR arbete inom staten är önskvärt



Dina personliga egenskaper:
Du som söker bör har god- initiativ och samarbetsförmåga, hög integritet samt ska kunna identifiera dig med kundens värderingar lösningsorienterad, engagerad och nytänkande.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.



Våra tjänster finner du på följande sida

Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Kontaktpersoner på detta företaget

Johanna Ebermo

Carolina Elfving

Mattias Söderberg

Linus Lindersjö

Edith Malm

Gunilla Lindell

Anders Scabuzzo

Matilda Nyberg-Dahlbäck

Helen Schoultz

Annika Englund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia Kontor Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Enligt överenskommelse.
  • 75-100% Med chans till förlängning.
  • Publicerat: 11 juli 2017

Besöksadress

Sveavägen 155 11346 Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


HR- konsult till HR- enheten

HR- konsult till HR- enheten

29 augusti 2023

HR-ADMINISTRATÖR

28 augusti 2023