OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
JYSK har vuxit så det knakar och vi går en expansiv framtid till mötes, med massor med spännande projekt på vårt distributions center, vi ska bygga ut och bygga om.
Verksamheten har stor potential att utvecklas ytterligare och vår organisation kommer också fortsatt att växa. Vi söker någon som vill vara med på vår resa och följa upp och utveckla våra processer inom HR området.
Tjänsten
Att arbeta på JYSK DCN är mer än bara ett yrke. Vi som arbetar här brinner för att skapa en kundupplevelse utöver det vanliga. Vi är hängivna och dedikerade. Vi väljer att skratta och ha kul även när vi har som mest att göra. För oss är den största belöningen när bilarna rullar i väg i tid till våra butiker och e-handels kunder. Då vet vi att vi har lyckats.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:
Personaladministration och uppföljning inom HR processer
Assistera inom HR & Finance
Stöd och support till managers
Kommunikations aktiviteter internt och externt enligt uppdragsbeskrivning
Employer Branding aktiviteter
DETTA KAN DU.
Erfarenhet av HR administration
Kommunikation & Employer Branding
God förmåga att planera och följa upp
Goda IT-kunskaper
Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
DETTA ÄR DU.
Du har en positiv, pedagogisk personlighet och förmågan att analysera och ge input i förbättringsarbetet inom HR processerna. Du är samarbetsinriktad och kommunikativ med fokus på struktur och uppföljning för framdrift. Du är bekväm att prata i grupp och framför en kamera. Du är kreativ och gillar både rutinarbete och variation.