Office Assistant

Office Assistant

Arbetsbeskrivning

VI ÄR YOBBER
Vi är ett techbolag som har utvecklat ett digitalt rekryteringsverktyg som vi är ruskigt stolta över! Vårt rekryteringsverktyg hjälper kandidater att visa vilka de är via video istället för i ett tråkigt personligt brev som ofta är fullt med floskler och halvsanningar. Vi säljer alltså vårt rekryteringsverktyg Yobber till företag och arbetsgivare som använder det i sina rekryteringsprocesser.

Vi har växt och söker nu någon som kan ta hand om hela kontoret

VEM ÄR DU?
Även om du inte arbetar direkt med försäljning, så måste du älska sälj. Du har ett stort sinne för organisation och att driva ett kontor.

- Du skall ha 2-3 års erfarenhet av att coacha
- Du skall ha 2-3 års erfarenhet av HR
- Du skall förstå vilka nyckeltal som är viktiga för ett kontor och dess medarbetare
- Van att arbeta med och mot budget - önskvärt
- Självledande - önskvärt
- Projektledning - meriterande

VAD SKA DU GÖRA?
- Strukturera upp arbetsflöden
- Strukturera upp kontoret
- Ansvara för Co-working ytorna
- Assistera VD

VAD FÅR DU
Fast lön + provision
Träning varje vecka med vår PT
Friskvårdsbidrag
Massage varannan vecka

Yobber är ett glatt, härligt och framåt gäng samtidigt som vi förstår att hårt arbete lönar sig.

Vi ger energi och förväntar oss att du är med och bidrar

Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Yobber AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 30 april 2022
  • Ansök senast: 15 maj 2022

Postadress

Smedjegatan 33
Eskilstuna, 63220

Liknande jobb


16 maj 2024