Office Assistant / Receptionist till RaySearch Laboratories

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:

För ett uppdrag på RaySearch Laboratories söker vi nu en Office Assistant/Receptionist till företagets nya, moderna huvudkontor på Sveavägen 44, där ca 120 av företagets ca 140 anställda jobbar.

RaySearch etablerades år 2000 och har idag skapat sig en världsledande ställning inom utveckling av mjukvara för strålterapi av cancer. Totalt använder för närvarande mer än 2 500 kliniker i drygt 65 länder runt om i värden RaySearchs produkter, därmed spelar RaySearch en viktig roll i kampen mot cancer.

Uppdraget ska påbörjas i februari och beräknas pågå i ca 6 månader med goda möjligheter till anställning hos kund.

Som konsult i Avanzera har du fast månadslön och betald semester.


Arbetsuppgifter:

I rollen som Office Assistant/Receptionist kommer du att tillsammans med en kollega bemanna receptionen mellan 8-17. Du kommer att arbeta med sedvanligt receptionsarbete vilket bland annat innebär att:

- Besvara inkommande samtal och koppla vidare inom organisationen
- Förbereda lokaler, måltider och material inför möten
- Assistera med eventplanering
- Scanna in avtal och uppdatera telefonlistor
- Beställa kontorsmaterial
- Hålla ordning i gemensamma lokaler och utrymmen
- Boka resor och hotell till interna medarbetare


Din bakgrund:

Vi söker dig som brinner för service och har tidigare erfarenhet av arbete i reception, som assistent på kontor eller liknande. Du är en god administratör som tycker om struktur. Eftersom RaySearch Laboratories verkar internationellt samt även har internationella kunder krävs det att du har mycket goda kunskaper i engelska, tal såväl som skrift. Goda kunskaper i Officepaketet är också en förutsättning för att lyckas i denna position.

Som person är du pigg, glad, självgående, ser vad som behöver göras och tar egna initiativ. Du drivs av att ge kunderna ett positivt och proffsigt bemötande. Du är prestigelös och har öga för detaljer. Vidare tycker du om att arbeta i ett högt tempo och du har förmågan att prioritera mellan arbetsuppgifter och snabbt omprioritera.


Bemanning med personligt engagemang:

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Kontaktpersoner på detta företaget

Pernilla Molin
08 545 28 302
Helena Elvin Guillemain
08-545 28 305
Lisa Karbelius
08-545 28 303
Helena Elvin Guillemain
08 545 28 305
Helena Elvin Guillemain
08-54528305
Pernilla Molin
08-545 28 302
Lisa Karbelius
08-545 283 03
Pernilla Molin
08-54528302
Lisa Karbelius
08-54528303
Helena Elvin Guillemain
0854528305

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera Bemanning AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 10 mars 2015

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


12 juni 2024