Office Assistant till Jurek Göteborg!

Office Assistant till Jurek Göteborg!

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi på Jurek i Region Väst söker nu en Office Assistant till en varierande tjänst på deltid. I rollen som Office Assistant kommer du att vara behjälplig med det mesta som rör vårt härliga (och helt nyrenoverade!) kontor i Våghuset intill Järntorget. Rollen är bred och du kommer bland annat ansvara för frågor som rör den allmänna kontorsdriften, ansvara för inköp och för att dagliga rutiner löper på utan hinder. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är;

- Kandidat/frukostvärd med ansvar att ta emot besökare
- Övergripande IT ansvar på kontoret, se till att allt fungerar samt närmast kontakt med våra kontaktpersoner på IT bolaget.
- Personalkoordination och aktivt arbeta med trivseln på kontoret
- Administratör och kontaktperson till våra leverantörer
- Inköp av kontorsmaterial
- Ansvar över företagets bilar

Detta är den perfekta rollen för dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning eller studerar, och har ett flexibelt schema som gör att du kan vara på plats hos oss några timmar per vecka. Omfattningen av tjänsten kan komma att variera utifrån behov men vi ser att du som söker har möjlighet att arbeta minst 10-15 h per vecka.

Vem söker vi till denna roll?
Till denna tjänst söker vi dig som är prestigelös och älskar allt som har med service att göra! Du trivs i en roll där du får ta egna initiativ och ingen dag är den andra lik. Du är en positiv, ambitiös och serviceinriktad person som är van att hantera olika arbetsuppgifter samtidigt och har ett sinne för detaljer.

Vidare är du en lojal medarbetare som är hjälpsam gentemot kollegor samt noggrann i ditt yrkesutövande och har förmåga att arbeta i en föränderlig miljö. Vi är en koncern med stark entreprenöriell anda därför bör du trivas i en miljö med högt i tak, snabba beslutsvägar och dedikerade kollegor.

Du erbjuds:
Vi erbjuder dig en rolig och variationsrik roll i en fartfylld organisation med stark entreprenörsanda. Du kommer att jobba med kompetenta och drivna arbetskollegor på ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration. Tjänsten är placerad i trevliga lokaler i Våghuset i centrala Göteborg.

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig gruppchef Julia Järvholm på e-post julia.jarvholm@jurek.se

Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning AB utsågs 2019 till DI-gasell för sjätte året i rad. Med detta tar vi sikte på att fortsätta vår framgångsrika utveckling och behöver nu utöka vårt team med en Office Assistant till vårt Göteborgskontor. Du rapporterar till Gruppchefen för konsult- & rekryteringsteamet.
Sedan starten år 2006 har vi varje år expanderat och vår ambition är att behålla tillväxt även i framtiden. Vi erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster och rekryterar samt hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens inom våra affärsområden.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 april 2023
  • Ansök senast: 24 maj 2023

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


12 juni 2024