Office Assistant till trevligt företag i Göteborg

Office Assistant till trevligt företag i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Till vår trevliga kund i centrala Göteborg söker vi nu dig som vill axla rollen som Office Assistant. Detta är en varierande och rolig roll där du får möjligheten att utvecklas och ta egna initiativ för att göra rollen så innehållsrik och spännande som möjligt!

Hur ser en arbetsdag som Office Assistant ut?
I denna roll får du möjlighet att arbeta med varierande arbetsuppgifter; alltifrån att ansvara för receptionen och bemanna växeln till inköp av kontorsmaterial, säkerställa att kontoret ser trevligt och inbjudande ut och även hantera administrativa uppgifter. Du kommer också stötta de avdelningar internt som behöver hjälp för stunden och säkerställa att servicenivån håller toppklass såväl gentemot dina kollegor som besökare!

Detta är en tjänst för dig som brinner för service och vill utvecklas i en riktigt rolig roll på ett mycket trevligt kontor i Göteborg. Uppdragets start är snarast möjligt & förväntas pågå ca 1,5 år, med chans till förlängning eller anställning hos kund därefter. I denna roll kommer du att vara anställd som konsult hos oss på Jurek och arbeta ute hos vår kund.

Vem söker vi till denna roll?
För att trivas i rollen som Office Assistant tror vi att du arbetat ett par år i en liknande roll och är redo för nya spännande utmaningar. Du är van att sätta dig in i nya arbetssätt och system och känner dig helt trygg i samtliga delar av Officepaketet samt behärskar svenska och engelska obehindrat. I denna roll har du flertalet olika kontaktytor och arbetsuppgifter så vi tror att du som söker är duktig på att prioritera och se vad som behövs göras för stunden.

Vidare så är det av stor vikt att du brinner för att ge utmärkt service och trivs med att ha en roll där din utåtriktade sida får komma fram. Känner du dessutom att orden nyfiken, självgående, noggrann och strukturerad beskriver dig är du troligtvis precis den vi söker!

Du erbjuds
Ett riktigt härligt uppdrag som Office Assistant hos vår kund i centrala Göteborg. Detta är ett konsultuppdrag med start omgående som sträcker sig minst 1,5 år framåt, med möjlighet till förlängning alternativt anställning hos kund. Vid frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Julia Järvholm på julia.jarvholm@jurek.se

Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 oktober 2021
  • Ansök senast: 19 november 2021

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb