OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du bli en del av ett snabbväxande internationellt företag?Vi söker nu en administratör med känsla för service till vårt Stockholmskontor.I arbetsuppgifterna ingår administratörsuppgifter såsom svara i telefon, ansvara för inköp, registrera fakturor, boka resor, ta hand om kunder, göra översättningar, säljadministration, posthantering m.m. Din vardag i övrigt kommer att vara fylld av variation och som spindeln i nätet blir du den som håller ordning på det mesta. Du är en självgående person som klarar många ärenden samtidigt och du trivs i en föränderlig miljö.Vi vill att du är noggrann och strukturerad.Som person är du utåtriktad, alert, glad och van att ta egna initiativ. Du har goda kunskaper i Office-paketet samt i övrigt god datavana.Klarar du även av att göra enklare installationer och ge enklare PC support är detta ett plus.Eftersom arbetet innebär många internationella kontakter är det viktigt att du talar och skriver engelska obehindrat.Om du kan andra språk är det meriterande.Artificial Solutions bygger lösningar, Interaktiva Assistenter, som gör det möjligt för människor att få avancerad hjälp direkt på webben genom att ställa frågor på vanligt språk.Vi är 40 anställda i Stockholm och Barcelona och våra kunder återfinns över hela världen.Vi har byggt Interaktiva Assistenter till kunder som Tullverket, Sydkraft och IKEA både i Sverige och internationellt.Kontoret är beläget i centrala Stockholm nära Strandvägen.Låter detta intressant?Skicka in ansökan snarast då vi gör urval löpande.På grund av hög arbetsbelastning föredrar vi om ni inte ställer frågor via telefon.