Office Coordinator

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Lernia Bemanning söker nu en Office Coordinator för uppdrag hos vårt kundföretag som är en världsledande aktör inom digital säkerhet. Rollen som Office Coordinator är central för att säkerställa en smidig drift av kontor och administrativa funktioner på daglig basis. Detta innebär att du har en central funktion när det gäller ansvar för lokaler och den allmänna trivseln på kontoret.

Arbetsuppgifter

Tjänsten är starkt serviceinriktad och ställer krav på en god administrativ vana samt god datoranvändare.

I dina dagliga arbetsuppgifter ingår att:
• Ta emot besök och leveranser i receptionen samt sköta in – och utgående post/bud
• Vara ansvarig för säkerhetsåtgärder i form av larm, passerkort och nyckelhantering
• Boka taxiresor och hotell för besökare
• Vara i kontakt med leverantörer och fastighetsskötare samt ta in offerter vid behov
• Inköp av kontorsmaterial och övriga produkter till kontoret
• Utföra inköps-order samt uppföljning i affärssystem
• Planera events och övriga kontorsaktiviteter


Din bakgrund

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna i internationell miljö. Du har en god administrativ vana och trivs i en koordinerande roll. Vidare förutsätter vi att du har god datavana och mycket goda kunskaper i MS Office samt erfarenhet av att arbeta i något/några affärssystem. Du talar och skriver svenska flytande samt uttrycker dig väl på engelska i såväl tal som skrift.

Personliga egenskaper

För att passa i rollen som Office Coordinator är du en driven och positiv person som agerar effektivt och ansvarsfullt i ditt arbete. Du trivs med varierade arbetsuppgifter självständigt såväl som i team och drivs av att ta dig an nya utmaningar. Utöver detta uppvisar du ett ödmjukt och prestigelöst förhållningssätt mot såväl kunder som kollegor.

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort

Heltid

Tillträdesdag

Enligt överenskommelse

Lernia är vägen framåt

Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.

Kontaktpersoner på detta företaget

Kajsa Söderlund
0722-541368
Margreth Sternvad
0722-54 13 09
Tanja Zoric

Ida Holmberg
0722-541304
Dijana Stavreska

Theres Lundborg

Igor Glavan
0722-545122
Josefin Forsberg

Malin Grahmstad

Christofer Skoogh
0722541343

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia Göteborg Göteborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 2 september 2016

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, Göteborg
None

Postadress

Lernia Bemanning AB
Göteborg, 41764

Liknande jobb

Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010