Office Coordinator med stort intresse för sociala medier och marknadsföring

Arbetsbeskrivning

Synch söker servicestjärna som har ett stort intresse för sociala medier och marknadsföring!
Vi söker dig som är grym på service och som tillsammans med vår First Impression kollega kommer ansvara för vårt fantastiska kontor som ligger i hjärtat av Stockholm. Din viktigaste uppgift är att säkerställa att våra kunder och medarbetare får en förstklassig upplevelse från det att de kommer in på vårt kontor till dess att de lämnar. Det innebär bland annat välkomna kunder, köpa in kontorsmaterial, internservice, posthantering samt planera och genomföra event. I rollen kommer du även att hantera administrativa uppgifter.

Den andra delen av tjänsten kommer vara att arbeta med kommunikation och marknadsföring genom våra sociala kanaler. Du kommer administrera och driva vår digitala marknadsföring genom webb och sociala medier. Du ansvarar för att planera, skapa content, uppdatera flöden och följa upp aktiviteter. Du kommer samarbeta tätt med vår externa kommunikationspartner. Du tillhör vårt Business Support team och rapporterar till Chief Administrative Officer.

För att lyckas i rollen som Office Coordinator
Vi söker dig som älskar att leverera service i toppklass och som förstår betydelsen av att på ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet sätt bemöta såväl externa besökare som interna kollegor. Du trivs med att ha många bollar i luften du har självklart en naturlig socialmedia-passion. Som person är du glad, kreativ, initiativrik och du har lätt för att skapa goda relationer. Du har förmågan att se vad som behövs göras och är inte rädd för att ta egna initiativ.

Du måste ha goda kunskaper i Adobe Creative Cloud och Office-paketet då detta kommer användas dagligen i ditt arbete. Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Arbetstiden varierar mellan 08:00-18:00.

Det här erbjuder vi dig!
På Synch arbetar vi med spännande kunder och utvecklande uppdrag i en snabbrörlig miljö. Här råder en tydlig framåtanda där vi är nyfikna på omvärlden och vad som händer i våra kunders verksamheter.

Här arbetar kompetenta kollegor och vi samarbetar, lär oss och har roligt tillsammans. Synch är en platt, värderingsstyrd organisation där alla medarbetare har möjlighet att påverka verksamheten. Vi tror på mångfald, inkludering och gemenskap. Att ha medarbetare med olika erfarenheter och bakgrund ger oss kunskap och perspektiv som hjälper oss att förstå våra kunders behov på ett bättre sätt. Våra fantastiska medarbetare är de som bidrar till att våra kunder får den bästa juridiska rådgivningen och ett bemötande i världsklass.

Din personliga utveckling är lika viktig som ditt yrkesmässiga avancemang, och genom vårt kompetensutvecklingsprogram SynchGrowth har du möjligheter att lära, utmanas och växa hos oss. Vi gillar att ha kul ihop och erbjuder sociala aktiviteter så som bland annat gemensam träning och AW. Utöver detta har vi självklart ett konkurrenskraftigt förmånspaket.

Om du delar vår vision och strävar efter att gå långt - skicka in din ansökan så snart du kan. Vi hanterar urvalen löpande och tillsätter tjänsten när vi hittat rätt kandidat #fromstarttoexitandbeyond

Kontaktpersoner på detta företaget

Synch

Johanna Sahlgren

Rebecka Blomqvist

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Synch
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 augusti 2022
  • Ansök senast: 26 januari 2023

Besöksadress

Birger Jarlsgatan 6, Stockholm
None

Postadress

Birger Jarlsgatan 6
Stockholm, 11434

Liknande jobb


Administratör till kompetenscenter

Administratör till kompetenscenter

17 juni 2024

16 juni 2024