Office Coordinator på 50% till Netset

Arbetsbeskrivning

Får du energi av att underlätta för andra och göra deras vardag lite härligare? Tycker du om att planera och koordinera?

Hos oss kommer du att vara ansiktet utåt mot våra kunder och ansvara för att vår arbetsplats är så bra som möjlig för dig och dina kollegor! Utöver det dagliga arbetet ser du och ditt team till att Oktoberfesten och kickoffen i Spanien blir oförglömliga 😊

Om rollen

I den här rollen som Office Coordinator kommer du att arbeta deltid mellan kl. 07.30-11.30, med möjlighet till fler timmar vid behov. Du arbetar brett och varierat med service och administration där du är vårt ansikte utåt och den första som välkomnar och möter våra kollegor och kunder.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innebära att bemanna vår växel, ta emot bud, hantera diverse administrativa uppgifter som bokning av möten, posthantering och inköp av kontorsmaterial. Utöver detta kommer du även att ansvara för frukosten, samt arbeta proaktivt för att det ska vara en inbjudande och trivsam miljö för både medarbetare och kunder. Vidare så stöttar du personalen med deras frågor och behov och är behjälplig att planera, genomföra och vara delaktig i olika events och aktiviteter, både internt och för kunder.

Du kommer att ingå i vårt Office-team där du tillsammans med dina två kollegor kommer att se till att både personal och kunder får en guldkant på vardagen - vilket kommer bli en piece of cake för ert härliga team 😊.

Om dig

Vi söker dig som sprider positiv stämning, gillar variation, har hög servicekänsla, är lösningsorienterad och prestigelös.

För att trivas i rollen tror vi att du är en person som får energi av att ge god service till såväl kollegor som kunder. Du är professionell i ditt bemötande och har en god kommunikativ förmåga. Du trivs i en koordinerande roll där du får ta eget ansvar i ditt dagliga arbete och har förmågan att strukturera och prioritera rätt saker. Vidare har du en förmåga att självständigt hitta lösningar på problem och tar egna initiativ och beslut. För att lyckas i rollen är du flexibel i ditt arbetssätt och hjälper gärna till med det som behövs.

Vi ser gärna att du:

- Har erfarenhet från servicebranschen, gärna en liknande roll såsom receptionist, administratör eller inom kundservice

- Har god datorerfarenhet, gärna bevandrad i MicroSoft Office

- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska

Varför Netset?

Vi strävar efter att skapa en atmosfär som är familjevänlig och inspirerande, där varje medarbetare får bästa möjliga uppmärksamhet och bemötande. Vi anser att Netset ska vara en bra arbetsplats - därför investerar vi i våra medarbetare, och är alltid öppna för förslag och förbättringar som gör oss till ett bättre företag. Om du som oss gillar att utvecklas i din roll och samtidigt ha roligt med dina kollegor på vägen, genom exempelvis härliga temafester, padel, yoga eller moutainbiking - då kommer du att trivas hos oss!

Intresserad? Så här går du till väga!

Låter det här som en roll och ett team som du skulle kunna trivas i - då vill vi gärna höra mer från dig! Sök jobbet, connecta med oss eller dela detta med någon du tror skulle passa in.

Om du har frågor om rollen, teamet eller företaget, kontakta Linnea Olsson, People Business Partner på Progrits.

En del av Progrits

Sedan 2021 är Netset en del av Progrits - en nordisk mjukvarukoncern med ett tiotal entreprenörsföretag inom fordons-, e-handel/logistik- och resebranschen. Vi drivs av teknisk innovation, med kravet att kundvärdet alltid står i centrum.

Progrits innebär ökade möjligheter till tillväxt, inte bara för oss som företag utan för dig som anställd. Det innebär också en större trygghet då investeringar görs långsiktigt och med uthållighet.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Netset
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 februari 2023
  • Ansök senast: 11 augusti 2023

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024