Office Coordinator sökes till Unum Tax!

Office Coordinator sökes till Unum Tax!

Arbetsbeskrivning

Är du en organiserad och serviceinriktad person som trivs i en roll där du får vara spindeln i nätet? Vill du arbeta i en dynamisk och professionell miljö? Då har vi tjänsten för dig!

Vi söker nu för vår kunds räkning, Unum Tax, efter en Office Coordinator. Unum Tax är en ledande aktör inom svensk och internationell företagsbeskattning samt mervärdesskatt. Företaget erbjuder kvalificerad rådgivning till stora och medelstora företag inom olika branscher, samt till organisationer, stiftelser och andra företagstyper.

Som Office Coordinator kommer du arbeta i receptionen och få en central roll i att skapa en välkomnande och effektiv kontorsmiljö. Du blir ansiktet utåt för företagets klienter och en viktig resurs för medarbetare. Arbetsuppgifterna är varierande och handlar om allt från praktisk kontorsadministration till att bidra till en trivsam atmosfär på kontoret.

Arbetsuppgifterna kommer bland annat bestå av:
• Välkomna klienter och besökare på ett professionellt och trevligt sätt.
• Ansvara för konferensrum och gemensamma ytor.
• Sköta beställning och löpande inventering av kontorsmaterial och förbrukningsvaror.
• Organisera och förbereda externa möten, inklusive beställning av mat.
• Hantera inkommande och utgående post samt skanning och arkivering av dokument.
• Uppdatera intranät och kalendrar med veckans aktiviteter.
• Vara kontaktperson för leverantörer och ta emot leveranser.
• Svara i telefon och hantera enklare mailförfrågningar.
• Bidra till en trevlig atmosfär och skapa trivsel på kontoret.

Tjänsten är en direktrekrytering, vilket innebär att du blir anställd direkt av Unum Tax och kommer arbeta på deras kontor i centrala Stockholm. Tjänsten är på heltid och beräknas starta så snart vi hittat rätt person och löper tillsvidare. Arbetstiderna är måndag till fredag, som utgångspunkt kl 8.30-17.00.

DETTA SÖKER VI

• Tidigare erfarenhet av liknande roller, gärna inom reception, kontorsadministration eller service.
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
• God datorvana och förmåga att hantera administrativa uppgifter.
• Ett prestigelöst förhållningssätt och vilja att hugga i där det behövs.

Vi söker dig som är noggrann, strukturerad och har ett öga för detaljer. Du trivs i en serviceinriktad roll och är en lösningsorienterad person som ser vad som behöver göras och arbetar proaktivt.

Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag! Urval och intervjuer sker löpande, så tveka inte att höra av dig.

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Kontaktpersoner på detta företaget

Isabelle Karlsson
+46101224623
Emilia Johansson
+46101224597
Fredrik Åberg
+46101224864
Eleonor Åkerlund
+46101224638
Kristoffer Göthberg
+46101224670
Elin Wiberg Lif
+46101224569
Ida Holmer
+46101224433
Joel Rydström
+46101224243
Joanna Melander
+46101224629
Pontus Geijer
+46101224584

Sammanfattning

  • Arbetsplats: StudentConsulting
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 januari 2025
  • Ansök senast: 27 februari 2025

Besöksadress

Murarevägen 30
None

Postadress

Murarevägen 30
FALKENBERG, 31136

Liknande jobb


20 augusti 2010

3 mars 2010

Receptionist

30 april 2010

Kontorsreceptionist

24 augusti 2010