Office Coordinator till Anticimex Global AB

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Omfattning: Deltid på 80%
Ort: Stockholm
Startdatum: Omgående

Nu söker vi för Anticimex Globals räkning en social, serviceinriktad och organiserad Office Coordinator. Detta är en direktrekrytering där start för tjänsten är omgående. Kontoret är beläget i centrala Stockholm.

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Anticimex är en av de främsta globala aktörerna inom skadedjursbekämpning och är den ledande aktören inom digitala bekämpningslösningar. Anticimex grundades i Sverige 1934 och är idag verksamt i 20 länder i Europa, Asien och Stillahavsområdet samt i Nord- och Latinamerika med över 7000 anställda. Genom förebyggande åtgärder, ny teknik och hållbara lösningar skapar de hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen.

DIN ROLL:
Som Office Coordinator hos Anticimex Global ansvarar du bland annat för att ta emot gäster, se till att det alltid är snyggt och prydligt på kontoret och i konferensrum. Vid större möten hjälper du till att koordinera och beställa catering. I rollen har du även ansvar för inköp av bland annat kontorsmaterial och dagligvaror samt kontakt med fastighetsägare och övriga leverantörer och hantverkare.

Utöver ansvaret över kontoret och Frontdesk ingår även administrativa arbetsuppgifter. Du kommer exempelvis att ha en viktig roll i genomförandet av koncernens årliga medarbetarundersökning, så som att lära sig verktyget, ha kontakt med leverantören samt koordinera och planera medarbetarundersökningen i samråd med ditt team.

VEM ÄR DU?
Du har en förmåga att skapa en miljö där kunder och kollegor trivs, du har lätt för att prioritera och hantera varje ärende lika professionellt. Du är på alerten, ser vad som behöver göras och är bra på att planera din arbetsdag. Att ta egna initiativ är något som är nödvändigt i den här rollen! Självklart är detta lite av dina kännetecken; organiserad, social, lösningsfokuserad och oförutsägbara situationer navigerar du smidigt med en förmåga att reda ut det mesta.

Eftersom många av besökarna samt de du kommer att kommunicera med skriftligt kommer från andra länder är du lika bekväm på engelska som svenska språket. Du har minst grundläggande kunskaper i Office-paketet.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.
- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se


Om Ryska Posten Bemanning
Ryska Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Ryska Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 januari 2022
  • Ansök senast: 2 juli 2022

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024