Office Coordinator till Gunnebo!

Office Coordinator till Gunnebo!

Arbetsbeskrivning

Just nu söker vi efter Gunnebos nästa Office Coordinator! Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med start så fort som möjligt och sträcker sig 4 månader med möjlighet till anställning hos kund.

Sök rollen redan idag då intervjuer sker löpande!

Om tjänsten
Vi erbjuder dig en internationell och tvärkulturell arbetsmiljö. Gunnebo är en organisation som erbjuder komplexitet och utmaningar men ändå tillräckligt liten för att dina egna idéer ska komma till liv. Du kommer att arbeta i HQ i Gårda med att ta hand om kontoret, stötta team med administrativa uppgifter och delta i olika projekt.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Svara på inkommande telefonsamtal, hantera allmänna förfrågningar, ta meddelanden och förflytta uppringare vid behov.
Ta emot, välkomna och hänvisa besökare till aktuell individ eller avdelning.
Assistera på kontoret med arkivering, skanna dokument, kopiera och skicka e-post.
Hanterar post och bud.
Allmän administration, utarbetande av dokument och brev.
Övervaka och underhålla kontorsleverantörer.
Datainmatning & Stödja HQ-avdelningar med administrativa uppgifter.
Hjälpa till med arrangemang av evenemang.
Ordna, boka och förbereda mötesrum.
Att säkerställa att receptionen alltid hålls ren och snygg och representerar företagets professionalism och höga standard.
?Delta i vissa företagsprojekt.

Vem är du?
Vi lägger stor vikt vid din personliga egenskaper och söker dig som har förmågan att hålla igång flera projekt samtidigt. Du har förmågan att prioritera och jobba mot deadlines. Du är kommunikativ och van vid många kontaktytor. Du har en organisatorisk fallenhet och du är påhittig och proaktiv om problem uppstår. I övrigt ser vi att du har;

3-5 års dokumenterad arbetslivserfarenhet som receptionist, kontorsadministratör eller liknande.
Goda kunskaper i Microsoft Office.
Behärskar engelska och svenska i tal och skrift.
Praktisk erfarenhet av kontorsutrustning.

Om verksamheten
Gunnebo Group är en ledande, global säkerhetsleverantör som erbjuder en rad hållbara säkerhetsprodukter, tjänster och mjukvara till detaljhandel, kollektivtrafik, offentliga och kommersiella byggnader, industri- och högriskanläggningar samt banker. Gunnebo är verksamt inom fyra kärnverksamheter: Säker förvaring, kontanthantering, entrékontroll och integrerad säkerhet i Europa, Mellanöstern, Afrika, Asien-Stillahavsområdet och Amerika.

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Väst AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 maj 2023
  • Ansök senast: 2 juni 2023

Liknande jobb


Erfarenhet av administration? Möjligheten för dig!

Erfarenhet av administration? Möjligheten för dig!

16 maj 2024

Area Assistant

Area Assistant

16 maj 2024

Adresshanterare till Solcellsföretag

16 maj 2024