Office Coordinator till ingenjörsbolag

Office Coordinator till ingenjörsbolag

Arbetsbeskrivning

Är du en utåtriktad person med en känsla för service och en självgående attityd? Vår kund söker nu en energisk och driven office coordinator som kan bidra med mer än traditionella receptionistuppgifter – vi letar efter en riktig ”doer” som trivs i en dynamisk miljö där dagarna aldrig är de samma.

OM TJÄNSTEN
I rollen som office coordinator hos vår kund kommer du att vara navet på kontoret och ansiktet utåt för besökare och kollegor. Det här är en tjänst som passar dig som trivs med att ha många bollar i luften och vill ha en varierad vardag.
En stor del av rollen innebär att du arbetar självständigt och tar initiativ till att lösa både stora och små utmaningar i kontorsmiljö. För dig som har ett intresse för rekrytering finns dessutom möjlighet att stötta en av sektionscheferna med rekryteringsrelaterade uppgifter. Rollen är flexibel och du har möjlighet att forma den till viss del utifrån dina egna intressen och kompetenser. Tjänsten är på heltid med arbetstider måndag till fredag, 8–17 med viss flexibilitet.

Du erbjuds
- Chans att få inblick i en internationell organisation
- Utvecklas som person i ditt sätt att leverera förstaklassig service

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Besöksmottagning
* Hålla ordning på kontorsmiljö och se till att allt fungerar som det ska, från kaffemaskinen till tv-skärmarna
* Hjälpa till med allt ifrån mindre uppgifter till att ta ansvar för kontorets dagliga drift
* Agera rekryteringsstöd åt sektionscheferna vid behov


VI SÖKER DIG SOM
- Har minst en godkänd gymnasial utbildning inom relevant område
- Är en riktig "doer" som har erfarenhet från serviceyrken, gärna inom event eller liknande
- Är tidigt in i din karriär och nyfiken på ingenjörsbranschen
- Talar och skriver engelska & svenska obehindrat då det krävs i det dagliga arbetet
- Innehar B-körkort
- Har goda datorkunskaper

Det är meriterande om du har
- Erfarenhet av rekrytering sedan tidigare
- Goda kunskaper i Excel

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Ordningsam
- Ansvarstagande
- Socialt självsäker

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 september 2024
  • Ansök senast: 6 oktober 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Administratör

8 oktober 2024