Office Coordinator till managementkonsultbolag i city

Office Coordinator till managementkonsultbolag i city

Arbetsbeskrivning

Vi söker en Office Coordinator till vår kund med kontor beläget i centrala Stockholm. Är du en stjärna på service och trivs i en professionell miljö? Då ska du söka detta jobb!

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Office Coordinator kommer du ha varierande arbetsdagar som bland annat kommer innebära att: Ta hand om besökare och hälsa dem välkomna, boka taxi och svara i telefon
Under workshops ansvara för beställningar av lunch och fika
Ansvara för att kontoret ser presentabelt ut
Duka fram samt duka undan frukost som serveras varje dag
Göra beställningar
Ansvara för onboarding av nyanställda
 
Kunden sitter i fina lokaler i centrala Stockholm. Då du kommer ansvara för kontoret kräver det att du är på plats varje dag och arbetstiden är 8–17.

Vem är du?
Vi tror att du har erfarenhet av serviceyrket och arbetat i en liknande miljö med många kontaktytor. Då arbetsdagarna kan variera behöver du ha förmåga att planera dina dagar och samtidigt vara flexibel och kunna ställa om när det behövs.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi ser att du har känsla för vad god service innebär, är framåt och organiserad. Du har öga för detaljer och tycker om detektivarbete vilket innebär att söka efter rätt information. Du har ett eget driv och ser vad som behöver göras.

Du har erfarenhet av MS Office och kommunicerar väl i det svenska och engelska språket i tal och skrift.  

Uppdraget beräknas pågå fram till sommaren, med eventuell möjlighet till förlängning. Kanske har du planer på att studera eller resa till hösten och då är detta en perfekt möjlighet för dig.

När du blir en av oss
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos kunden. Som konsult på OnePartnerGroup har du kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension samt fackliga relationer och du kommer ha regelbunden kontakt med din konsultchef. Hos oss får du testa nya utmaningar och utmanas under trygga förhållanden.

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort och lång sikt. Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Välkommen till oss!

Övrig information
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Visstidsanställning t.o.m. juli 2023, med eventuell möjlighet till förlängning
Tillträde: Omgående

Låter detta intressant?
Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Emelina Sjösten emelina.sjosten@onepartnergroup.se eller Marie Bodén marie.boden@onepartnergroup.se. Alla ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Jannie Hagenius
0707652095
Jannie Hagenius
0707 65 20 95
Jannie Hagenius

Martin Granetoft

Gabriella Boumadi
0735396928
Gabriella Boumadi
0735-396928
Gabriella Boumadi
0735-396928
Jannie Hagenius

Gabriella Boumadi
0735396928
Gabriella Boumadi

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup Stockholm AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 januari 2023
  • Ansök senast: 2 februari 2023

Besöksadress

Sankt Eriksgatan 117
None

Postadress

Sankt Eriksgatan 117
Stockholm, 11343

Liknande jobb


Vi söker en Säljkoordinator

Vi söker en Säljkoordinator

21 mars 2024

Kundmottagare/ administratör

Kundmottagare/ administratör

22 mars 2024

Personal till vår administration

Personal till vår administration

15 mars 2024