Office Coordinator till MediaTek i Linköping

Office Coordinator till MediaTek i Linköping

Arbetsbeskrivning

Om MediaTek

Mediatek är en global organisation inom halvledarteknik och tillhandahåller innovativa lösningar inom mobilkommunikation, smarta hem, fordonsindustrin och mycket mer. På MediaTeks kontor i Mjärdevi sitter 25 personer som jobbar med utveckling av företagets produkter.

Läs mer om MediatTek här: https://www.mediatek.com/

Trivs du i en roll med många kontaktytor, lockas av en internationell miljö och söker nya utmaningar? Då kan det vara dig vi söker! Vi söker en driven och självgående Office Coordinator för ett konsultuppdrag på Mediatek i Linköping. Läs mer om tjänsten och ansök nedan!

Om tjänsten

Som Office Coordinator har du en operativ roll med många kontaktytor i internationell miljö. I rollen är du närmaste kontaktperson för de anställda för frågor som rör kontoret och din huvudsakliga uppgift är att se till att allt flyter på och att alla trivs på kontoret. Du får stöttning digitalt av din chef som är lokaliserad i Finland.

Arbetsuppgifter

* Huvudansvar för allt som rör kontoret
* Fakturahantering och administration
* Posthantering
* Organisera och samordna aktiviteter på kontoret
* Agera kontaktperson för
* Support i HR-relaterade ärenden

Vi söker dig som har:

* Avslutad gymnasieutbildning, gärna mot ekonomi eller administration
* Minst ett par års erfarenhet av liknande roller
* Kommunicerar på engelska och svenska obehindrat

Meriterande:

* Relevant eftergymnasial utbildning

För att lyckas i rollen är du självgående och lösningsorienterad. Du trivs med varierade arbetsuppgifter, är flexibel när förutsättningar förändras och är duktig på att samarbeta med andra. Vidare tar du egna initiativ, tänker proaktivt och trivs som spindeln i nätet.

Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6-12 månader med möjlighet till förlängning.

Vad kan vi erbjuda dig
Som konsult på Jefferson Wells erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. På Jefferson Wells är vi stolta över våra konsulter, och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Vi arbetar tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har förståelse för just dina mål och vilka kompetenser som du vill utveckla.

Våra konsulter erbjuds en trygg anställning inom kollektivavtal, med bl.a. övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar.

Jefferson Wells eftersträvar mångfald

Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Ansökan
Varmt välkommen med din ansökan, urval sker löpande!

Har du frågor om uppdraget eller om rollen som konsult, är du välkommen att maila Stina Johansson, stina.johansson@jeffersonwells.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 juni 2023
  • Ansök senast: 20 augusti 2023

Liknande jobb


17 april 2024

Kontorsbiträde / webshopansvarig

Kontorsbiträde / webshopansvarig

14 april 2024

Administratör  kontorist

Administratör kontorist

22 mars 2024

12 mars 2024