Office Coordinator till Volvofinans Bank

Office Coordinator till Volvofinans Bank

Arbetsbeskrivning

Är du en flexibel och positiv person som brinner för service, struktur och administration? Vill du vara en del av ett väletablerat företag med prisbelönt kundservice? Då kan du vara den Volvofinans Bank söker i rollen som Office Coordinator!

Om vår kund
Volvofinans Bank grundades 1959 och ägs av Volvo- och Renaulthandlarna via förvaltningsbolaget AB Volverkinvest till 50 % och till 50 % av Volvo Personvagnar AB. Vi skapar produkter för dig som vill ha en smartare bil- och transportekonomi. Vi strävar efter att vara bäst på det vi gör och utvecklar tjänster för framtidens mobilitet. Med innovation och smarta lösningar som nya typer av billån och digitala tjänster kring bilkostnader hjälper vi dig att uppfylla dina bildrömmar. För andra året i rad har vår Kundservice utsetts till Sveriges bästa inom bank av Brilliant Awards, något vi är otroligt stolta över. Läs mer på https://www.volvofinans.se/

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Office Coordinator har du ett övergripande ansvar för samordning, koordinering och planering för avdelningen Kontorsservice. Arbetet är kontaktintensivt och präglas av strukturerad ledning av din avdelning samtidigt som du stöttar upp, administrerar och assisterar övriga delar av företaget.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Säkerställa och medverka till att avdelningen är serviceinriktad mot de personer som kontaktar avdelningen, såväl interna medarbetare som externa besökare och samarbetspartners.
• Ansvara och administrera telefoni, avtal och passerkort för personal och besökare.
• Bemanna reception, post och vaktmästeri.
• Boka och beställa kontorsmaterial, mat och fika vid interna konferenser samt resor och hotell vid externa konferenser.
• Assistera vid styrelsemöten, frukt och kaffeleveranser samt onboarding.
• Föra dialog med fastighetsägare.


Din profil
För att lyckas i rollen som Office Coordinator är du prestigelös och strukturerad med tidigare erfarenheter av att leda och bedriva en grupp framåt i utvecklingen. Vidare har du ett ödmjukt förhållningssätt och värderar planering i ditt vardagliga arbete. Vi ser även att du har ett stort intresse för service och är väl medveten av vad det innebär samt sprider arbetsglädje runt omkring dig. Att arbeta både självständigt och ingå i ett kontorsserviceteam som präglas av laganda är någonting du trivs med som Office Coordinator.

Vidare har du en god samarbetsförmåga, är trygg i rollen och främjar goda relationer med såväl interna som externa parter. Du är en problemlösare och stresstålig då arbetet emellanåt präglas av högt tempo, samtidigt som du värdesätter en god kvalité. Att vara nyfiken, kreativ och initiativrik är egenskaper som behövs för att vidareutveckla och främja ett serviceinriktat team i rollen som Office Coordinator.
Krav:
- Treårig ekonomisk gymnasieexamen eller liknande
- Flytande svenska och engelska i tal och skrift
- Erfarenhet från serviceyrken
- Goda kunskaper från Officepaketet

Meriterande:
- Erfarenhet från serviceyrke med ett övergripande ansvar

Villkor:
Tillträde: Snarast
Placeringsort: Göteborg
Varaktighet: Tillsvidareanställning med provanställning
Arbetstid: Heltid, dagtid


Om oss
Effektiv är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vi vill att det skall vara enkelt för våra kunder och vår personal att arbeta med och hos oss. Därför är våra ledstjärnor Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga – ord som vi lever efter och som är receptet för att överträffa dina förväntningar.

För den här tjänsten kommer du inledningsvis vara anställd via Effektiv och uthyrd som konsult till kundföretaget med chans till förlängning/övertag av kund.


Sökord
Office Coordinator, administration, ledarskap, teamleader, kontorsansvarig

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Effektiv Göteborg
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 november 2021
  • Ansök senast: 11 december 2021

Liknande jobb


16 maj 2024

17 maj 2024