Office Coordinator/Kontorsansvarig sökes till kund i Stockholm

Office Coordinator/Kontorsansvarig sökes till kund i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vill du vara en del av ett företag med en härlig kultur där du får vara med och forma din framtida roll? För vår kunds räkning söker vi nu en initiativtagande glädjespridare som vill arbeta i en bred roll.

Arbetsbeskrivning
Som Office Coordinator/Kontorsansvarig kommer du att vara företagets kulturbärare och ansikte utåt. Stockholmskontoret, som du kommer att ansvara för, ligger i de centrala delarna av Stockholm och här finns idag ca 130 anställda, med ett spännande flöde av kollegor från andra kontor och länder samt externa kunder och besökare.

Vår kund är just nu i processen att byta kontor och därför kommer du inledningsvis att lägga ditt största fokus på att stötta i kontorsflytten, se till att allt kommer i ordning på det nya kontoret samt skapa ett bra avslut på det gamla kontoret. Det kan handla om att se till att kontorsmaterial finns och att medarbetare vet vart de kan hämta sådant, piffa mötesrum och gemensamma ytor så att det ser trevlig och välkomnande ut samt hålla ”introduktioner” där du visar upp det nya kontoret för medarbetare. Det kommer att vara en varierande tjänst där du ena sekunden kan säkerställa en trevlig kontorsmiljö eller planera frukostevent till att i nästa ställa krav mot kaffeleverantören. Du ska ta ett helhetsansvar för kontoret och rollen kommer att formas i samband med att företaget också gör sig bekanta med de nya lokalerna och de specifika behoven som kommer att uppstå där.

Andra arbetsuppgifter är: Posthantering
Rondering och inventering av kontoret
Inköp av exempelvis kontorsmaterial, skafferi och blommor
Vara med och skapa events
Vara behjälplig i on- och offboarding
Besökshantering
Till viss del hantering av växel (fram till början av augusti)

Bakgrund
Vi söker i första hand dig som har erfarenhet av att arbeta i en liknande roll. Kanske har du arbetat med service management eller arbete inom hotellbranschen? För att trivas i rollen krävs att du är en serviceinriktad person som gillar människor. Du är inte är rädd för att ta egna initiativ och du kan snabbt och effektivt lösa problem som uppstår i vardagen. Du vågar ta för dig och kan själv se vart det finns behov av din hjälp. Utöver detta ser vi att du har en positiv inställning, är driven, strukturerad, noggrann och har en god kommunikationsförmåga.

För tjänsten krävs att du: Har tidigare erfarenhet av en liknande roll
Trivs med breda och varierande arbetsuppgifter
Har en god systemvana (exempelvis Teams, Sharepoint, Outlook, Excel)
Är proaktiv, driven och  gillar att ta ansvar
Är lösningsorienterad och initiativtagande
Har mycket goda kunskaper i engelska och svenska, både i tal och skrift

Det är meriterande om du: Har B-körkort

Övrig information
Du kommer att bli anställd av Barona med tillkommande förmåner via kollektivavtal. Tjänsten är tillsvidare som inleds med 6 månaders provanställning. Efter provanställningen kan det finnas möjlighet för övertag till kund.  Arbetstider är kontorstider på vardagar och tillträde sker omgående.
Placering: centrala Stockholm

Rekryteringsprocessen
Denna rekryteringsprocess består utav två intervjuer, en med oss på Barona och en med vår kund, och en efterföljande referenstagning. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida. Vid frågor relaterade till processen, varmt välkommen att höra av dig till Terese Hammargren, terese.hammargren@barona.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på  http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 augusti 2022
  • Ansök senast: 31 augusti 2022

Liknande jobb


Receptionist/administratör

Receptionist/administratör

30 september 2022

Receptionist till Aktiv Ortopedteknik i Ängelholm

Receptionist till Aktiv Ortopedteknik i Ängelholm

30 september 2022

Extrajobb som Receptionist!

Extrajobb som Receptionist!

30 september 2022

Extrajobb som Receptionist!

Extrajobb som Receptionist!

30 september 2022