OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en serviceinriktad person som gillar att hålla ordning och reda runt omkring dig? Då är detta tjänsten för dig! Migrationsverket söker nu någon som kan arbeta proaktivt för den dagliga driften och servicen på kontoret i Malmö. Vänta inte med din ansökan då start på uppdraget är omgående!
OM TJÄNSTEN
Vi söker för Migrationsverkets räkning en serviceinriktad person som vill arbeta som Office Host på deras kontor i Malmö. I denna roll kommer du ansvara för att hålla i ordning på kontorets olika avdelningar, som bland annat innefattar konferensavdelningar, mötesrum, väntrum och andra arbetsytor. I rollen ingår också mindre administrativa uppgifter som exempelvis posthantering, där du kommer ansvara för att öppna samt dela ut post till olika avdelningar. För att trivas i rollen ser vi att du är en självgående och flexibel person som kan rycka in där det behövs.
#
Du erbjuds
* Ett konsultkontrakt via Academic Work som initialt sträcker sig till sista november. Så länge alla parter är nöjda med samarbetet finns det goda möjligheter till att bli förlängd på uppdraget.
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
- Öppna post/dela ut post
- Andra administrativa uppgifter
- Hålla i ordning genom att exempelvis se till att pennor och annat material finns tillgängligt
- Se till att datorer, telefoner, lampor med mera, fungerar som det ska
VI SÖKER DIG SOM
- Har minst ett års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
- Gymnasial eller likvärdig utbildning
- Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
- Kommunicerar obehindrat på svenska, i både tal och skrift
- Har B-körkort
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och motivation för tjänsten. Som person är du:
* Serviceinriktad
* Självgående
* Flexibel
#
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Malmö
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Migrationsverket!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231