Office Manager

Office Manager

Arbetsbeskrivning

Är du den vi söker?

Vill du ha en central roll på ett tillväxtbolag, bygga relationer och ha ansvar över kontoret? Vi söker dig som är en positiv problemlösare, som tar egna initiativ och gillar att leverera service på en hög nivå! Ett perfekt tillfälle för dig som vill in i kontorsvärlden och på ett företag med utvecklingsmöjligheter!

Arbetsbeskrivning

I rollen som Office Manager hos Greenely ansvarar du för kontoret och att leverera service till företaget. Tjänsten är på 50 % med chans till 100 % på längre sikt.

I arbetsuppgifterna ingår bland annat:

- Skapa en inbjudande miljö för både medarbetare och besökare - se till att kontoret är representativt

- Delta i planering av kontorsaktiviteter och organisering av AW:s.

- Ordna frukostar, fika och andra happenings på kontoret.

- Beställa köks- och kontorsmaterial och ansvara för planering runt mötesarrangemang.

- Hantera viss inkommande mail

- Allmänna administrativa uppgifter, bokningar, onboarding, post, fakturor

- Daglig kontakt med leverantörer samt fastighetsvärd, städbolag osv.

- Stötta HR i olika processer



Vi tror att du:

- Är strukturerad och organiserad, men du kan också arbeta på eget initiativ i en föränderlig miljö

- Är bra på att upptäcka vad som behöver göras och du har en positiv "kan göra"-attityd som hjälper till att dina kollegor känner sig stöttade.

- Kommer gärna med förslag på förbättringar inom dina ansvarsområden.

- Flytande i svenska och engelska.

- Du tycker om att ge service och interagera med människor på ett positivt sätt. Du lägger mycket värde i att "gå den extra milen" för att skapa en positiv. kontorsupplevelse.

- Du gillar att ha kul och du tycker om att sprida glädje runt kontoret!



Vi ser gärna att du har följande erfarenheter:

- Systemvana

- Servicevana

- Goda kunskaper i Officepaketet

- Flytande i svenska och engelska

- B körkort



Om Greenely

Greenely är en digital energileverantör som hjälper människor att sänka sina elkostnader genom att optimera hemmets och bilens elanvändning med smart teknik i en app. Vi vill göra det möjligt för hushåll över hela världen att ansluta, kontrollera och optimera sin energianvändning. Vi tror i slutändan att den bästa elen är den som inte används alls, både för plånboken och planeten!

Övrigt/Vad händer nu?

Arbetstiderna är Måndag - Fredag 08:00- 12:00 med möjlighet till flexibilitet. Du kommer att arbeta på Greenely’s fina kontor centralt i Stockholm.

Vi kommer att påbörja urvalet omgående, Vi ser gärna att du kan tillträda tjänsten så snart som 3 Oktober 2022.

Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Greenely
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 september 2022
  • Ansök senast: 26 februari 2023

Liknande jobb


15 maj 2024

Office assistant

Office assistant

15 maj 2024

Site Administrator - Eskilstuna

Site Administrator - Eskilstuna

10 maj 2024

17 april 2024