Office Manager Assistant

Arbetsbeskrivning

Vi söker en Office Manager Assistant till vår kund som är ett investmentföretag beläget centralt i City.Tjänsten ska tillsättas omgående, heltid, uppdraget löper tillsvidare. På avdelningen arbetar 25 personer och i din roll ingår att assistera 3 personer med mötesbokningar, föra protokoll, göra presentationer i Power Point, ansvara för diverse kontorsprojekt, ordna konferenser, iordningställa reseräkningar och utläggsrapporter.Du kommer även att hålla i egna projekt samt vara back up till leverantörsreskontran. Den vi söker är en rutinerad administratör som har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som tycker om att vara spindeln i nätet.Du skall ha god datavana, speciellt i Power Point och förutom svenska talar du och skriver engelska väl.Som person ska du vara utåtriktad, serviceinriktad och professionell. Vi ser fram emot att träffa dig!Lite flitigare Vi brukar säga att vi är lite flitigare.Det handlar inte om att vi jobbar en massa övertid.Det handlar om att vi är engagerade i vad vi gör.Och att vi trivs på jobbet.Det är nämligen den personliga inställningen som avgör om man lyckas.Det är därför våra kunder gillar oss.Och vi gillar dem.När vi söker medarbetare letar vi efter dem som också har den inställningen.Fler som vill jobba lite hårdare, skratta lite mer och vara lite flitigare.Vi gläds åt vårt höga Nöjd-Medarbetar-Index som visar att konsulterna på Resurs Bemanning gillar sitt jobb.Om Resurs Bemanning Resurs Bemanning AB är ett av Sveriges ledande bemanningsföretag inom ekonomi.Vi erbjuder tjänsterna rekrytering, personaluthyrning, konsultförmedling samt personalomställning inom vårt kompetensområde.Resurs Bemanning AB ingår tillsammans med IT-Resurs i Resurs CNC AB (publ), en av Sveriges ledande bemanningskoncerner och är noterat på OMX First North.Samtliga bolag i koncernen är ISO-certifierade samt är auktoriserade Bemanningsföretag.Läs mer om oss på www.resursbemanning.se

Sammanfattning

Liknande jobb


31 maj 2024