Office Manager (deltid, 50%)

Office Manager (deltid, 50%)

Arbetsbeskrivning

Vi söker en Office Manager som kan hjälpa oss med kontorsansvar, inköp, och administration.


Om du tycker om att hjälpa till och träffa nya människor, är lösningsorienterad och gillar att ta egna initiativ och ansvar då vill vi prata med dig!


Värt att nämnas, hos oss är inte det viktigaste dina tidigare erfarenhet utan din personlighet och din vilja att utvecklas. Det du inte vet, lär vi dig. Ambitionen för oss är att få dig att växa på ett personligt och professionellt plan.


Om 0+X
0+X (www.0x.se) är ett konsultföretag inom mjukvaruutveckling med ett team på 65 experter inom områden som C++, spelutveckling, frontend, backend, DevOps, datateknik och mobilutveckling.


Våra experter arbetar med projekt på företag som Spotify, Klarna, Apple, PayPal, EpidemicSound, Discovery, DICE och Mojang och ett flertal andra bolag.


Vi erbjuder dig en av Sveriges bästa anställningsförmåner, flextider och möjligheter till att utvecklas snabbt.


Vi är ett sammansvetsat team på tio personer som ansvarar över 60 konsulter. Vi sitter i en modern lokal vid Hötorget med en skön arbetsmiljö där vi varvar arbetet med events, afterworks och resor.


Arbetsbeskrivning
Som Office Manager kommer du ansvara över kontoret. Du kommer att arbeta med:


Kontorsansvar:
Generell kontroll av lagerstatus och beställning vid behov av snacks, dricka, kaffe, te, osv.
Utrustning och material (t.ex. skrivarpatroner, skrivarpapper, plastfickor, kuvert, frimärken, post-its, osv.)
Hygienartiklar (t.ex. tvål, handsprit, papper, osv.)
Kontakt med städfirman
Kontakt med fruktleverantör
Allmänt ansvar för kvalitet och underhåll på kontoret (via leverantörer)
Dagligen säkerställa att allt ser bra ut på kontoret och är påfyllt



Merchandise:
Uppdaterar lagerstatus och meddelar när något är på väg att ta slut



Utvecklingsmöjlighter:
Stödja HR med löpande arbetsuppgifter



För att bli framgångsrik som Office Manager måste du:
Var uppmärksam på detaljer och gillar att ta ansvar för ditt arbete
Tycka om att träffa nya människor och utveckla relationer
Gilla att få saker att hända
Komma till kontoret varje dag, antingen tidigt på morgonen eller kvällen
Våga att säga vad du tycker och ta eget initiativ
Tala och skriva flytande svenska och engelska



Bra att ha:
Google Suite-erfarenhet
Kunskaper i Excel/Google sheets



Maila din ansökan till aleksandra@cmind.se om du är intresserad av att vara en del av vårt team. I ansökan berätta gärna varför du är intresserad av tjänsten och ta gärna tillfället i akt att berätta något intressant om dig själv.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hyper Core AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 juli 2022
  • Ansök senast: 14 augusti 2022

Postadress

Kungsgatan 50
Stockholm, 11135

Liknande jobb


31 maj 2024

Facility Manager

29 maj 2024

Assistent

Assistent

24 maj 2024