Office Manager sökes!

Arbetsbeskrivning

Vår kund söker nu en Office Manager
HUVUDANSVAR
I din roll har du övergripande ansvar för driften och du ansvarar för att underlätta och stötta så att bolaget och dess medarbetare kan prestera på topp. Vi ser att du är engagerande och inspirerande för dina kollegor. Du kommer arbeta brett inom bolaget. Du ska ha en helhetssyn och efter bästa förmåga arbeta för att utföra dina arbetsuppgifter såväl som att planera, strukturera och genomföra.


Arbetsuppgifter
Tjänsten har idag tre ansvarsområden:
Sociala medier/SoMe
Du ansvarar på daglig basis för att publicera bolagets innehåll i sociala medier. Innehållet finns planerat och skapat så ditt ansvar är att se till att det exponeras enhetligt på alla kanalerna.
I dagsläget rör det sig om Tiktok, Twitter, Youtube, Instagram, Facebook, LinkedIn och Pinterest.
Uppgifter som förekommer i dagsläget är:
Publicering av bolagets förbestämda inlägg på bolagets sociala medier
Städa i kommentarsfältet, d.v.s ta bort spam eller irrelevanta kommentarer som endast skrivs för att skada bolagets varumärke.

Kontorsansvar
Du har ett övergripande ansvar för kontoret, den dagliga driften och allt som hör därtill. Du är den första kontakten gentemot receptionen. Du ansvarar för telefoni, post -och pakethantering. Du säkerställer att kontorsmaskiner fungerar, koka kaffe m.m. Du planerar och sköter alla typer av bokningar t.ex. konferenser, flyg, luncher m.m. Rollen innebär sedvanlig kontorsadministration exempelvis kvittohantering, reskontra och inköp. Övriga uppgifter för att underlätta driften kan förekomma såsom att lämna in bil på biltvätt, hämta paket m.m.
E-handel/E-Commerce
Du har det yttersta ansvaret kring allt som rör lagda beställningar genom vår e-handel, såsom ordrar, paketering och returer. Du ansvarar för att hela kedjan fungerar felfritt dvs, att ordrar skrivs ut, paketeras och skickas ut. Det kan finnas personal på timme som utför själva paketeringen men du ansvarar för att det blir väl utfört.
Exempel på uppgifter:
Du ansvarar för att ordrar skickas ut på daglig basis.
Leverantörskontakter tex ansvarar du för in- och utleveranser.
Returer. Du hanterar returfrågor, specialordrar och övriga ordrar.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Svensk Jobbindustri Stockholm
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 november 2021
  • Ansök senast: 12 december 2021

Postadress

Renstiernas gata 23, Box 542
Stockholm, 11631

Liknande jobb


Administratör

Administratör

3 maj 2024

Skoladministratör till Skolstödsenheten, Stockholm

Skoladministratör till Skolstödsenheten, Stockholm

14 maj 2024

Projektadministratör till Saab Surveillance

Projektadministratör till Saab Surveillance

14 maj 2024