Office Manager till bolag inom telekombranschen

Arbetsbeskrivning

Om kunden

Bolaget verkar inom telekombranschen och samägs av två kända mobiloperatörer. Vid starten ansvarade bolaget för att bygga ut och driva infrastrukturen, som möjliggjorde användandet av 3G-nät. Målet var då, att leverera en kostnadseffektiv nättäckning med hög kapacitet till ägarnas kunder, enligt krav. I takt med att nätet byggdes klart, har bolaget övergått till att ansvara för drift, underhåll och vidareutveckling av nätet. Bolagets mål idag är att erbjuda kunder den bästa tjänstetillgänglighet på marknaden.

Om jobbet

Till vår kund, söker vi nu en serviceinriktad och ambitiös Office Manager med hög integritet som ska sköta den dagliga driften på kontoret. Rollen är tredelad, där dina huvudsakliga ansvarsområden är att sköta receptionen och kontoret, ansvara för arkivet och fungera som VD-assistent. Du kommer att tillhöra enheten Finance men rapporterar både till VD och CFO i tillämpliga delar. Dina dagliga arbetsuppgifter kommer vara att:

- arkivera dokument
- föra in nya avtal i avtalsdatabasen
- uppdatera information på intranätet
- boka in resor och göra reseräkningar
- daglig posthantering, skicka bud och beställa varor till kontoret
- administrera företagets telefonabonnemang
- administrera företagets tjänstebilar
- kontaktperson till leverantörer inom administrationen
- sköta kontakten med fastighetsägaren i driftsärenden
- stämma av pensioner mot lönelistor
- attestera fakturor
- förnya fullmakter
- ta fram och distribuera underlag inför bolagsmöten
- kontakt med Bolagsverket vid förändringar i styrelsen
- interagera gentemot ägarrepresentanter i diverse praktiska ärenden
- boka konferenser
- ansvara för enklare HR-uppgifter med mera.

Möjligheter

Bolaget erbjuder en spännande arbetsmiljö med kompetenta kollegor. Du kommer in i ett bolag där de ser positivt på att du tar egna initiativ. Rollen erbjuder dig stort eget ansvar och möjligheten att utvecklas administrativt med stor variation på arbetsuppgifter.

Krav

Vi söker dig med tidigare erfarenheter från liknade arbetsuppgifter. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Du ska ha god datavana inom MS Office. Meriterande om du i din bakgrund har arbetat som exempelvis receptionist, VD-assistent/assistent, administratör, Office Manager.


Personliga krav

Vi söker dig som är prestigelös, serviceinriktad, noggrann och strukturerad, som trivs med att ta ansvar. Vi ser att du är utåtriktad och nätverkande, då du blir en av företagets kontaktytor mot ägarna. Då du kommer vara ?spindeln i nätet?, så ser vi gärna att du är ordningsam och villig att lära dig nya saker för att få den dagliga verksamheten att fungera.

Arbetstider, omfattning och tillträde

Anställningen är på heltid under kontorstider med tillträde snarast. Du kommer vara anställd som konsult hos Hero med goda möjligheter att bli överrekryterad. Ansökningar behandlas löpande.

Sök jobbet

Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.

http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=355


Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Ninwa Youssef på telefon 08-400 25 860


Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-400 25 860
Rekryterare Viktoria Berg
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-684 25 230

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HERO AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Publicerat: 20 september 2013

Besöksadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM

Postadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM, 11763

Liknande jobb


Administratör till myndighetsutövning barn och unga

Administratör till myndighetsutövning barn och unga

24 maj 2024

24 maj 2024