Office Manager till ContextVision

Arbetsbeskrivning

Om ContextVision

ContextVision AB är ett svenskt mjukvaruföretag inom den medicintekniska industrin grundat 1983. Idag är ContextVision världsledande inom bildförbättringsmoduler och en förstklassig mjukvarupartner till ledande tillverkare av medicinsk bildbehandlingsutrustning runt om i världen. Som en branschpionjär i 40 år har ContextVision utvecklat toppmoderna produkter baserade på den unika GOP-tekniken och den senaste artificiella intelligensteknologin. Företaget introducerar nu en helt ny generation av bildförbättringsprodukter.

ContextVisions banbrytande teknologi förbättrar medicinska bilder i realtid, en avgörande grund för bättre diagnoser och behandling. Sjukvårdsleverantörer över hela världen står inför samma viktiga utmaning; hur man kan öka patientvården samtidigt som man klarar av begränsade resurser - en utmaning som ContextVision hjälper till att lösa. ContextVision tillhandahåller intelligent teknik som förbättrar sjukvårdstjänster och resultat för fler människor.

Marknader inom den medicinska bildbehandlingssektorn tjänas som en B2B-leverantör, där ContextVisions mjukvara ofta är en viktig inbäddad komponent för att leverera produktfunktionerna i bildinsamlingsmodaliteter. Modaliteter som serveras är främst ultraljud men även röntgen och MR.

Din roll som Office Manager

Som Office Manager har du ett övergripande ansvar för kontoren i Stockholm och Linköping. Detta innebär att hantera avtal och frågor som rör kontorslokalerna, samt att vara kontaktperson mot fastighetsägare och leverantörer i lokal-relaterade frågor. I rollen ingår det att se till att kontoren är tipptopp och att all markservice fungerar friktionsfritt för alla medarbetare på kontoren vilket inkluderar internservice i form av mötes-och eventkoordinering. Du kommer ha en delad roll där du dels har ansvar för kontoren, men du kommer även stötta CFO och VD med diverse uppgifter, kalenderhantering, möteskoordinering och saker kring mötena.

 Dina arbetsuppgifter kommer innefatta men inte begränsas till:

Hantera inköp av kontorsmöbler, kontorsmaterial samt kaffe, frukost och frukt.
Teamassistent (koordinera interna och externa möten, arrangera catering, resor). Detta inkluderar uppgifter online (Teams) och IRL (tex köpa frukost, lunch, fika).
Hantera all markservice, beställning och inventeraring så material alltid finns till hands.
Ansvara för lokalens nycklar och/eller inpasseringssystem, samt parkeringsplatser.
Direktkommunikation med leverantörer, styrelsemedlemmar och kunder för koordinering av möten, besök etc.
Arrangera företagsevent såsom konferenser eller fester.
Koordinering av extern IT-leverantör, detta inkluderar telefonleverantör samt leverantör av kontors-IT och servicepartner.
Ta emot/öppna och internt distribuera post och försändelser till företaget.
Vara sammankallande för AW-gruppen.
Medverka vid skyddsronder.


Vem söker vi?

Vi ser framför oss att du har ett eller några års erfarenhet som koordinator, kontorsansvarig eller liknande. Du får gärna ha erfarenhet av service, administration, eventplanering och koordinering. Du kan både skriva och tala engelska och svenska obehindrat, samtidigt som du har en god systemförståelse och är en van användare av Officepaketet.

Du är lösningsorienterad, strukturerad och har ett genuint intresse för att hjälpa andra. Vidare har du en positiv inställning, tar eget ansvar och förmåga att prioritera. Du är service- och relationsorienterad med förmåga att ha många kontaktytor så väl internt som externt. I rollen som Office Manager hos ContextVision är det viktigt att ha en hög EQ, då man kommer att ha mycket interna och externa kontakter. Du ska kunna anpassa dig efter situation och person. Du ska tycka om att vara på kontoret och känna dig som en ambassadör i en resa mot hög kontorsnärvaro. Du kommer skapa platsen där människor vill vara. Viktigt i din roll är att du tar egna initiativ, arbetar proaktivt och är nyfiken på andra människor.

Vårt erbjudande

ContextVision erbjuder en professionell men familjär miljö. Vi har en låg personalomsättning vilket vittnar om att vi gör mycket för att människor ska trivas hos oss. Du kommer få uppleva en inkluderande kultur, där du blir värdesatt och lyssnad på. Den pragmatiska kulturen som finns här innebär att alla hjälps åt mot de gemensamma målen, du kommer aldrig sakna en hjälpande hand. Förutom att du bli välkomnade in i vår härliga kultur så finns här också sociala aktiviteter kontinuerligt. Som om det inte vore nog så finns här förmåner som extra liv- och olycksförsäkringar, friskvård, hälsokontroller, flexibla arbetstider och du får vara en del av vår vinstandelsstiftelse.

Ansökan 

För att säkerställa en objektiv och icke diskriminerade rekrytering kommer du att genomföra arbetspsykologiska tester om du går vidare i denna rekryteringsprocess. Har du frågor om tjänsten, kontakta ansvarig rekryteringskonsult Fredrik Holmberg fredrik.holmberg@thepace.se. Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas omgående.

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Pace
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 maj 2023
  • Ansök senast: 9 juni 2023

Besöksadress

Sveavägen 13
None

Postadress

Sveavägen 13
Stockholm, 10422

Liknande jobb


18 april 2024

Vi söker en Säljkoordinator

Vi söker en Säljkoordinator

21 mars 2024

Kundmottagare/ administratör

Kundmottagare/ administratör

22 mars 2024