Office Manager till globalt logistikbolag

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten: 

Just nu söker OIO för kunds räkning en Office Manager som drivs av ett varierande, administrativt och socialt arbete! Bolaget som är i behov av en ny medarbetare är en global aktör inom transport- och logistiksektorn med kontor beläget centralt i Göteborg. Som Office Manager kommer du ha ansvar för receptionen, koordinera och hantera administrativa kontorsuppgifter och assistera ledningsgruppen. Du kommer att vara ansiktet utåt för företaget samtidigt som du har en viktig roll internt genom att administrera viktiga funktioner.

Sammanfattningsvis kommer du att: 

Vara ansiktet utåt för kontoret genom att hälsa medarbetare och externa besökare välkomna
Säkerställa att sociala ytor på kontoret är i toppskick
Assistera ledningsgruppen genom hantering och kontroll av fakturor, resekostnader och reseräkningar.
Administrera kontrakt, dagordningar och andra viktiga dokument
Koordinera felanmälningar, post & bud, parkeringsplatser och bokning av hotell, lokaler och resor
Supportera inför konferenser och kund- & kontorsevenemang

Vi söker dig som: 
Har en förmåga att agera serviceinriktat i kontakt med kunder och tycker om variation i arbetet
Har minst 2 års erfarenhet av liknande tjänst
Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift


För att lyckas i rollen som Office Manager är det viktigt att du är en person som har ett administrativt intresse och gillar att ha olika kontaktytor. Vi ser gärna att du är strukturerad och gillar variationen att både agera värd, administratör och stöd för olika event. Du förväntas kunna driva ditt eget arbete framåt och hantera arbetsuppgifterna utifrån prioritet. Då rollen innebär arbete i reception är det viktigt att du värdesätter varje möte då du blir ansiktet utåt för bolaget. Utöver detta är det bra om du gillar ordning och reda! 

Om kundbolaget: 
Bolaget är en världsledande aktör inom transport- och logistiksektorn med etablerade kontor globalt. Företaget arbetar för att förstå sina klienters behov och erbjuda den optimala lösningen för dem på ett skräddarsytt, effektivt och innovativt sätt. 

Om anställningen:
Detta är ett konsultuppdrag med goda chanser till förlängning.

Övrigt:
Omfattning: Heltid
Start: Omgående 
Placering: Göteborg 
Kontaktperson: Dino Segetalo
Lön: Fast månadslön, marknadsmässig 


Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. 

Om OIO:
Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OIO - Göteborg
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 februari 2023
  • Ansök senast: 31 mars 2023

Liknande jobb


23 april 2024

Reception- och caféansvarig till Ystad Arena Bad

Reception- och caféansvarig till Ystad Arena Bad

23 april 2024