Office Manager till litet företag inom resebranchen i Stockholm city!

Office Manager till litet företag inom resebranchen i Stockholm city!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Som Office Manager och Coordinator erbjuds du en möjlighet till ett socialt, självständigt och utvecklande arbete. Du blir anställd som servicekonsult på Middlepoint men jobbar hos vår kund, ett relativt litet och familjärt företag som jobbar med äventyrsresor. Som Office manager och Coordinator har du det övergripande ansvaret för såväl leverans och utveckling av servicen och administration på ditt uppdrag. Tjänsten är väldigt varierad med mycket frihet under ansvar och i dina arbetsuppgifter ingår bland annat:

- Vara naturlig första kontaktperson för kunder via telefon och mail
- Förbereda och hjälpa till inför äventyrsresorna
- Hantera ekonomiadministration och sköta faktureringsrutiner och kvittohantering
- Hantera administrativa arbetsuppgifter i CRM-system
- Ansvara för kontoret, dess trivsel och övriga lokalrelaterade frågor
- Sköta arbetsplanering för assisterande kontorshjälp
- Övriga administrativa arbetsuppgifter för att underlätta och möjliggöra den dagliga verksamheten såsom beställning av kontorsmaterial och dagligvaror, posthantering mm




Vem är du?
Du är en orädd doer med skinn på näsan som älskar att ta egna initiativ och arbeta varierat kring administration och service. Du älskar att vara spindeln i nätet, ha många bollar i luften och arbeta socialt. För att passa i rollen tror vi att du är en person som alltid sätter kunden först samt är välkomnande och optimistisk. Du är strukturerad och trivs med att ha en ansvarsroll, är initiativtagande och utveckling är en drivkraft. Du ser lösningar där problem uppstår, är noggrann och självgående.

Krav

- Har erfarenhet av service- och administrativt arbete
- Har erfarenhet av liknande roller, exempelvis Office Manager, koordinator, assistentroller, receptions- eller kontorsansvar samt projektledning
- Goda kunskaper av Office-paketet samt att jobba i olika system
- Flytande i svenska och goda kunskaper i engelska




Om Middlepoint
På Middlepoint älskar vi alla service och vill förbättra och förenkla våra uppdragsgivares vardag. Om du är en serviceprofil som vill äga ditt uppdrag och varje dag arbeta proaktivt för ständig utveckling av ditt eget servicearbete så har du hamnat helt rätt. Här erbjuder vi självständiga arbeten hos fantastiska varumärken där du verkligen får vara med och göra skillnad. Vi har nominerats till Dagens Industris Gasellpris 2014-2019 och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Vi har självklart kollektivavtal samt är ISO-certifierade inom miljö och kvalité.



Om anställningen
Anställningen är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Tjänsten är på heltid och arbetstider är måndag till fredag kontorstider men anpassas efter verksamheten. Kontoret är beläget i city och tjänsten är med start omgående.

Som anställd på Middlepoint så erbjuder vi, förutom kollektivavtalets förmåner, även b.la. friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, kul företagsfester och stans bästa kollegor!

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in din ansökan till oss så berättar vi mer.

Vännerna på Middlepoint!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofia Klevedalen

Josefin Lavold

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Middlepoint
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 september 2022
  • Ansök senast: 17 september 2022

Besöksadress

Norrlandsgatan 23, Stockholm
None

Postadress

Norrlandsgatan 23
Stockholm, 11143

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024