Office Manager till stort nordiskt bolag

Office Manager till stort nordiskt bolag

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Som Community- och Office Manager på detta spännande uppdrag kommer du att ha brett ansvar över servicefunktionerna på kontoret och coacha ditt team på två medarbetare, en välkomst- och en servicevärd. Du är anställd som servicekonsult på Middlepoint och arbetar ute hos vår kund i Kista. I denna roll kommer du vara den koordinerande delen av en förstklassig serviceupplevelse på ett bolag som har service som sin främsta ledstjärna. Du som Community Manager har det övergripande ansvaret för såväl leverans och utveckling av service och jobbar aktivt för att skapa en arbetsplats i världsklass!

I dina ansvarsområden ingår bland annat:

- Utvecklings- och kvalitetsansvarig för servicefunktionerna på kontoret med fokus på trivsel och värdskap

- Agera moodmanager

- Planera och organisera evenemang som afterwork, träningsaktiviteter och introduktionsdagar för nya medarbetare

- Analysera och följa upp på medarbetarnas trivsel och arbetsmiljö på kontoret

- Jobba proaktivt med kreativa insatser för ökat medarbetarengagemang

- Kontaktperson gentemot leverantörer och samarbetspartners

- Övrigt relaterat administrativt arbete

- Arbetsleda samt stötta upp ditt team i den dagliga driften

Vem är du?

Du är en servicestjärna med en kreativ ådra och brinner för mötet med andra människor. För att passa i rollen tror vi att du är en relationsbyggare med en välkomnande och optimistisk inställning. Du har viss erfarenhet av att samordna/koordinera projekt och trivs med att ha en ansvarsroll. Att aktivera och motivera andra kommer lätt för dig, tack vare din starka kommunikativa förmåga och energi. Du ser lösningar där problem uppstår, och uppskattar en dynamisk arbetsmiljö. För att lyckas i denna roll är du en naturlig ledare och har förmågan att se helhetsperspektivet i ditt teams arbete.

Krav:

- Har erfarenhet av service- och administrativt arbete

- Har erfarenhet av liknande roller, exempelvis eventplanering, konferens, receptions- eller kontorsansvar samt erfarenhet av att arbetsleda

- God kunskap av Office-paketet

- Meriterande om du har jobbat i olika system så som boknings-, ekonomi-, besöks- eller ärendehanteringssystem

- God kunskap i svenska och engelska

- Avslutad gymnasieutbildning

Om anställningen
Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders provanställning Sysselsättningsgrad: 100%
Start: senast 17e april 2023
Arbetstider: kontorstider ca. 08:00-17:00

Om Middlepoint

På Middlepoint älskar vi alla service och vill förbättra och förenkla våra uppdragsgivares vardag. Om du är en serviceprofil som vill äga ditt uppdrag och varje dag arbeta proaktivt för ständig utveckling av ditt eget servicearbete så har du hamnat helt rätt. Här erbjuder vi självständiga arbeten hos fantastiska varumärken där du verkligen får vara med och göra skillnad. Vi har nominerats till Dagens Industris Gasellpris 2014-2019 och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Middlepoint är ISO-certifierade inom kvalité (9001) och miljö (14001) och är ett helägt dotterbolag till Coor -  www.coor.com (http://www.coor.com/)

Som anställd på Middlepoint så erbjuder vi, förutom kollektivavtalets förmåner, även b.la. friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, kul företagsfester och stans bästa kollegor!

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.

Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:

http://instagram.com/middlepoi... (http://instagram.com/middlepointab)

Vännerna på Middlepoint!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofia Klevedalen

Josefin Lavold

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Middlepoint
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 februari 2023
  • Ansök senast: 31 mars 2023

Besöksadress

Norrlandsgatan 23, Stockholm
None

Postadress

Norrlandsgatan 23
Stockholm, 11143

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024