Office manager/Handyman

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Du blir anställd av Office management men kommer arbeta ute hos kund!

Arbetsuppgifter:

Som Office Manager har man kontorsansvar och fyller "handyman" funktionen. Den som fyller denna funktion kan komma att få ökat ansvar och fler arbetsuppgifter över tid och på så sätt spela en viktigare roll i företaget. Post hantering (inkommande/utgående), främst fakturor, avtal, reseräkningar samt brev till anställda.

- Arkivering av fakturor och reseräkningar.
- Paket hantering (inkommande/utgående). Försändelser skapas genom TNT.
- Hantering av passerkort, garagekort och bilnycklar.
- Beställning av kontorsmaterial.
- Kontakt med leverantörer, främst dem som erbjuder kontorsrelaterade produkter.
- Diverse arbetsuppgifter gällande kontoret, exempelvis påfyllning av kaffe samt rengöring av kaffemaskin.
- Finns kunder runtom Europa så engelska kan förekomma.


Vem är du?

Vi söker dig som tar initiativ och är proaktiv och ansvarsfull.

Behärskar engelska och svenska obehindrat.

Du ska vara lösningsorienterad, händig och ansvarsfull.

VI tar emot ansökningar löpande så tveka inte att söka tjänsten direkt.

Sammanfattning

Liknande jobb


Kontorist

24 augusti 2010

Kontorsarbete mm

12 maj 2010

Norsktalande intervjuare

20 augusti 2010

GfK söker supervisor

20 augusti 2010