Office manager/receptionist till härligt kontor, Göteborg

Office manager/receptionist till härligt kontor, Göteborg

Arbetsbeskrivning

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Älskar du att arbeta med service och att alltid göra det där lilla extra för såväl kunder som kollegor? Trivs du i en roll med en varierande arbetsdag med många bollar i luften? Isåfall är rollen som Office manager / Receptionist troligtvis helt rätt för dig!

Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi nu en receptionist/office manager till ett företag som är verksamma inom fastighetsbranschen. Kontoret präglas av en riktigt härlig atmosfär och ligger mitt i centrala Göteborg. I rollen så ingår flertalet spännande och roliga arbetsuppgifter som exempelvis:

• Ta emot besökare i receptionen
• Ansvar för att kontoret ser trevligt och inbjudande ut
• Beställa kontorsmaterial
• Kundkontakt via telefon & vara behjälplig vid enklare ärenden
• Administrativt stöd
• Matbeställningar

Detta är en konsultanställnig med start omgående som sträcker sig till minst 6 månader framåt med chans till förlängning. Vill du bli en del av ett varmt, kompetent och trevligt team där du dessutom får växa och utvecklas i din roll tar jag med glädje emot din ansökan!

Vem söker vi till denna roliga roll?
Vi ser att du som söker har tidigare erfarenhet av en serviceroll, där det är mycket meriterande om du arbetat som receptionist eller kontorsansvarig. Som person är du positiv, prestigelös och har ett genuint intresse för service med allt vad det innebär! För dig är ingen arbetsuppgift för stor eller liten utan du hjälper gärna till där det behövs på kontoret.

Vidare så tror vi att du som söker är lyhörd, social, initiativtagande och sprider glädje och en härlig energi omkring dig.

Du erbjuds
Du erbjuds en bred roll som receptionist/office manager på ett trevligt företag som sitter i fina lokaler i Göteborg. Tjänsten är ett konsultuppdrag med start omgående som sträcker sig till minst 6 månader framåt med chans till förlängning. Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Julia Järvholm på julia.jarvholm@jurek.se. Välkommen med din ansökan via www.jurek.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 oktober 2020
  • Ansök senast: 15 november 2020

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb