Office manager/receptionist till kontor på Avenyn

Arbetsbeskrivning

Du kommer att ha en viktig roll i vår verksamhet och vi sätter stort värde i att du som person har det rätta drivet. Du är en ansvarsfull person som ”tänker efter före” vilket innebär att du inte räds att ta egna initiativ.  

Som Office Manager hos oss kommer din arbetsbeskrivning vara väldigt bred och varierande. Din primära arbetsuppgift kommer att vara att ansvara för den dagliga driften av kontoret vilket kan innefatta alla möjliga olika arbetsuppgifter såsom ha kontakt med olika leverantörer, vattna blommorna, eventplanering och ”bråka” med skrivaren.

Du kommer att vara kontorets ansikte utåt mot besökare i receptionen för besökare, leverantörer och kunder. Vi ser därför att du måste ha en hög servicenivå och samtidigt lite skinn på näsan. Men du kommer inte bara vara ansiktet utåt utan även den som står för dem interna kommunikationen på kontoret. Det vill säga du kommer att vara den som kommunicerar och informerar kontorets företag kring olika händelser. Därför är det viktigt att du är flytande på svenska och engelska i både tal och skrift.

Det är även till dig som alla på kontoret kommer att vända sig till kring alla olika typer av problem som kan uppstå kring lokalen. Därför är du en problemlösare ut i fingerspetsarna som gillar alla olika typer av utmaningar, stora som små.

För att passa i rollen är du…


      En prestigelös problemlösare.
      Strukturerad och ansvarstagande, oftast den i kompisgänget som har koll på läget.
      Tidigare erfarenhet av serviceyrken, gärna receptionist
      En social person som har lätt för att möta alla typer av människor
      Flytande på svenska och engelska i både tal och skrift


Denna roll är helt ny i vår organisation och du kommer därför tillsammans med oss att kunna påverka ramarna kring dem. Har du några andra talanger eller intressen inom foto, kreativt skrivande eller sociala medier så ser vi det som en styrka. Det viktigaste för oss är inte att du har erfarenhet av allt redan idag utan att du inte räds att testa på nya utmaningar.  

Hur är det att jobba hos oss?

New Minds och Jappa sitter tillsammans med ett gäng mindre bolag som hyr kontorsplats hos oss. Vår ambition är att skapa en kreativ arbetsplats med högt tempo och en kreativ miljö. Vi som sitter på kontoret idag är ett gäng härliga och sociala människor från olika företag och branscher som både gillar att jobba hårt och att ta en öl tillsammans en fredag eller spela en pingismatch efter lunchen.


Omfattning: Heltid
Start: Omgående
Arbetsplats: Kungsportsavenyn 37, 411 36 Göteborg
Ersättning: Marknadsmässig lön, tjänstepension och friskvård


Tjänsten tillsätts löpande!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: New Professional Minds
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön - Fast lön
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 8 november 2016

Besöksadress

Viktor Rydbergsgatan 14
None

Postadress

Viktor Rydbergsgatan 14
Göteborg, 41325

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024