OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till Office Network söker Säljkompetens en ung och driven säljare. Tjänsten är nyrekrytering med mål att tillsättas så snart som möjligt. Om företaget: Office Network AB är en av Stockholm mest växande leverantör av kontorsprodukter. Företaget arbetar med marknadsledande tillverkare och är inriktat på försäljning och service av kontorsmaskiner; digitala kopiatorer, faxar, skrivare, dokumentförstörare och AV-utrustning. Företaget befinner sig i ett mycket expansivt stadium och vill nu utöka sin säljstyrka. Om tjänsten Vi söker dig som vill jobba med försäljning. Tidigare erfarenhet av försäljning är meriterande, dock inte ett krav; det viktigaste är din vilja och önskan om att utvecklas och bli en bra säljare. Du kommer att ansvara för försäljning av komplexa kontorsmaskiner till företag. Du har hand om hela försäljningsprocessen, allt från att boka egna kundbesök till att skriva offerter och avtal. För att lyckas i din yrkesroll kommer du att få en gedigen säljutbildning och stöd. Du bör vara driven och engagerad precis som inom de flesta säljyrken. Samtidigt skall du ha en god förmåga att kunna anpassa sig till olika typer av människor och hantera dessa verbalt på rätt nivå. En stor fördel är om du redan har körkort och tillgång till bil (ej ett krav). Rekryteringsprocessen pågår och vi vill ha din ansökan omgående. Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta Zrinka Vranic på Säljkompetens